امیر قلعه نویی برای استقلال 93 روی چه نفراتی نظر دارد؟ همه چیز بستگی به جلسه ای دارد که تا 10 روز آینده در باشگاه استقلال تشکیل می شود و در آن تکلیف مدیرعامل و کادر فنی استقلال مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۸۷۷۶
تماس با جباری و حمودی برای بازگشت به استقلال

سایت جام جم ورزشی - امیر بر خلاف سالهای گذشته که از موضع بالا در مورد تیم های طرف قراردادش صحبت می کرد، امسال از چند هفته قبل به استقلال چراغ سبز نشان داده و گفته که دوست دارد در این تیم بماند. او منتظر است تا تکلیف ماندن یا نماندن علی فتح الله زاده در استقلال مشخص شود تا بر اساس وضعیت مدیرعامل – و البته ماندن خودش در استقلال – سراغ بازیکنان مورد نظرش دارد. دیروز در سایتهای هواداری استقلال نام چند بازیکن مورد نظر امیر مطرح شده بود که باید دید شرایط حضور آنها در استقلال فراهم می شود یا نه.
1- مجتبی جباری: او مهم ترین بازیکنی است که قلعه نویی برای فصل بعد روی او نظر دارد. درست است که جباری قراردادش با الاهلی قطر را تمدید کرده و از زندگی در این کشور راضی است، اما گفته می شود امیر قلعه نویی با شماره 8 جنجالی آبی ها تماس گرفته تا نظر او را در مورد بازگشت به استقلال جویا شود. مجتبی اگر خودش دوست داشته باشد به استقلال برگردد و الاهلی هم مشکلی با جدایی او نداشته باشد، قطعا در صورت حضور علی فتح الله زاده در استقلال بلیط دوحه – تهران را رزرو نمی کند و ترجیح می دهد در قطر بماند

2- علی حمودی : مکمل سابق خسرو حیدری و بازیکنی که در سمت راست استقلال به خوبی با خسرو هماهنگ شده بود، امسال به خاطر نوع برخورد مدیران این تیم ، راهی اصفهان شد تا با قراردادی بهتر برای سپاهان بازی کند. امیر فکر می کرد با داشتن بازیکنی مثل پژمان منتظری، اصلا جای خالی حمودی احساس نمی شود اما جدایی منتظری در نیم فصل و عملکرد بسیار ضعیف مجید غلام نژاد، باعث شده تا به گفته نزدیکان باشگاه استقلال، حمودی در فهرست نفرات مدنظر این باشگاه برای فصل آینده باشد
3- اسماعیل شریفات: تکلیف او هنوز با خودش مشخص نشده. از یکطرف می گوید در فولاد می ماند، از طرف دیگر بحث عشقش به استقلال را می کشد. حالا هم که داستان پیشنهاد پرسپولیس مطرح شده است ولی اگر اتفاق خاصی نیفت احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد. (آی اسپرت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها