یکی از آرزوهای زن‌ها معمولا این است که کاش مرد خانواده یا همسرشان برخی نکات کوچک اما مهم در مورد زندگی مشترکشان با زن‌ها را می‌دانستند؛ اما برخی از مرد‌ها اصلا به فکرشان هم خطور نمی‌کند که دانستن و رعایت این مطالب و نکات ساده چقدر می‌تواند زندگی مشترک با همسر محبوبشان را زیبا‌تر، جذاب‌تر و البته کانون خانه‌شان را نیز گرم‌تر و پایدار‌تر کند.
کد خبر: ۶۶۸۷۴۱
۱۰ راز جلب نظر همسر برای مردان خانواده

جام جم سرا:
ده نکته یادشده را به نقل از مهکام در ادامه بخوانید و تا آنجا که می‌توانید، رعایت کنند.

۱- طوری رفتار کنید که زن بداند وجودش حتماً لازم است، زیرا اگر این کار را نکنید افکارش او رابه جایی می‌کشاند که فکر می‌کند وجودش غیر ضروری است و شما وی را با چهارچوب دَر یکی می‌بینید! زن‌ها دوست ندارند با ریسکی که می‌کنند زندگیشان از هم بپاشد و تنها مردان هستند که این اطمینان را در آن‌ها به وجود می‌آورند.

۲- اجازه بدهید که زن‌ها استقلالشان را حفظ کنند تا در صورتی که مشکلی برایتان پیش آمد، بتوانند از ایده‌‌هایشان برای پیشبرد و از هم نپاشیدن زندگی و خانواده استفاده کنند. باور کنید شما باید این اطمینان را به آن‌ها بدهید.

۳- فکر نکنید نظر یک زن نمی‌تواند چاره ساز باشد، این افکار قدیمی را دور بریزند. نظرهای منطقی او را بپذیرید و به آن فکر کنید.

۴- بدانید زن‌ها اگر موفقیتی به دست می‌آورند سریعاً آن را با شما تقسیم می‌کند. پس نگران نباشید.

۵- همسرتان را تنها نگذارید. به زن خود اطمینان بدهید حتی اگر می‌خواهد کره زمین راهم منفجر کند شما با او خواهید بود. بگذارید امتحان کند.

۶- بدانید اگر بتوانید ترس عدم موفقیت در زندگی را در همسرتان از بین ببرید بهترین همسر دنیا می‌شوید، باور کنید چیزی جز قدر‌شناسی به دست نمی‌آورید.

۷- در صورت شکست همسرتان، به وی آرامش بدهید نه اینکه پتکی بشوید و برسرش فرود بیائید.‌‌ همان طور که در موفقیت‌هایش خود را شریک می‌دانید در شکست‌هایش هم چنین باشید.

۸- افکارتان را به همسرتان تحمیل نکنید.

۹- بدانید قدرت و اعتماد به نفس مرد به علاوه سنجش و دورنگری زن، اعتدال در زندگی مشترک را تضمین می‌کند.

۱۰- بدانید که شما برای همسرتان با ارزش‌ترین فرد هستید. پس او هم باید برای شما باارزش‌ترین فرد باشد.

Share
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها