با امضای مصوبه «نقشه راه اصلاح نظام اداری» از سوی رئیس‌جمهور این نقشه به تمامی وزارتخانه‌ها، موسسات، شرکت‌ها، نهادهای عمومی غیردولتی و استانداری‌ها ابلاغ شد.
کد خبر: ۶۶۸۶۵۳

به گزارش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، شورای عالی اداری در یکصد و شصت و دومین جلسه خود در چهاردهم اسفند1392 بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری و به منظور ارتقای نقش تسهیل‌گری و هدایتگری دولت و انجام اصلاحات در نظام اداری کشور، «نقشه راه اصلاح نظام اداری» را مشتمل بر هشت برنامه تصویب کرد.

براساس این مصوبه، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور مکلف است؛ براساس این نقشه راه، هرساله برنامه عملیاتی لازم برای تحقق این مصوبه مشتمل بر عناوین اقدامات، زمانبندی، دستگاه یا دستگاه‌های مسئول (اصلی و همکار) را تهیه و تا پایان آذرماه هر سال به تصویب شورای عالی اداری برساند.

برنامه عملیاتی استان‌ها هرساله از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تهیه و تا پایان دی‌ماه هر سال برای اجرا توسط دستگاه‌های اجرایی استان، به استانداران ابلاغ می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها