مسابقه «مروارید مدینه» به مناسبت ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) امشب از ساعت 22 و 35 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۶۴۴

به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت امام محمدباقر(ع)، شبکه رادیویی تهران برنامه مروارید مدینه را تدارک دیده است. این برنامه با رویکرد مذهبی و در قالب مسابقه تهیه شده و شرکت‌کنندگان در صورت گذر از سه مرحله و پاسخگویی به پرسش‌هایی در زمینه زندگی امام محمدباقر(ع)، احادیث، مساجد و تهران‌شناسی، برنده خواهند شد.

دختر آدم، پسر حوا در رادیو ایران

برنامه دختر آدم، پسر حوا با محوریت آداب و رسوم ازدواج در مناطق مختلف کشور از رادیو ایران پخش می‌شود.

این برنامه ساعت 16 و 30 دقیقه به مدت نیم ساعت با موضوع تشکیل خانواده پخش می‌شود. شهر ما رسم ما یکی دیگر از بخش‌های این برنامه است که به معرفی آداب و رسوم ازدواج مناطق کشور اختصاص دارد. رامین جوادپور، تهیه‌کننده این برنامه است.

نمایش خرسی که می‌خواست خرس بماند

نمایش «خرسی که می‌خواست خرس بماند» به نویسندگی خسرو حکیم رابط و تنظیم رادیویی ویدا دانشمند امروز ساعت 18 در سالن انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

این نمایش را خسرو حکیم‌رابط براساس قصه مصوری از یورک اشتاینر نوشته است. نمایش خرسی که می‌خواست خرس بماند به کارگردانی محسن قصابیان، تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی و با حضور کامیار محبی، مهدی نمینی‌مقدم، مجید سهرابی، محسن بهرامی، بهرام سروری‌نژاد، ینا نیکوکار، زنوزی‌راد و سیما خوش‌چشم اجرا می‌شود. داستان این نمایش درباره خرسی است که بعد از بیدار شدن از خواب زمستانی متوجه می‌شود کنار غار او کارخانه‌ای ساخته شده است.

رئیس کارخانه خرس را به عنوان کارگر کارخانه استخدام می‌کند، چون باور نمی‌کند که او خرس است.

زندگی در رادیو سلامت جاری است

برنامه «زندگی جاریست» رادیو سلامت امروز به موضوع سلامت روان و هویت ملی می‌پردازد.

حسین اعرابی، روان‌شناس در این برنامه که از ساعت 10 و 20 دقیقه پخش می‌شود درباره سلامت روان با تاکید بر هویت ملی می‌پردازد. این برنامه شامل نمایش‌های کوتاه، گزارش‌های مردمی و کارشناسی و پاسخگویی به تلفن‌ها و پیامک‌های شنوندگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها