شبهازی از تهران: همسر بنده بر اثر زمین خوردن در سفر عمره دچار شکستگی بازو و کتف راست و آسیب‌دیدگی شدید پای چپ می‌شود که متاسفانه مسئولان کاروان در شهر مکه به یک ویزیت پزشک عمومی و تجویز چند قرص مسکن بسنده می‌کنند. اکنون پس از یک هفته تحمل درد شدید به کشور بازگشته و با وجود پرداخت هزینه بیمه سفر هیچ‌گونه حمایت بیمه‌ای و جبران هزینه‌های درمان صورت نمی‌پذیرد.
کد خبر: ۶۶۸۲۴۰

جباری از بوشهر: بیش از سه سال است که برای گرفتن یک خط تلفن ثابت در شهر جم استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌ام؛ ولی هنوز این خط را واگذار نکرده‌اند. علت چیست؟

شهرامی از ساری: به جای 25 درصد افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی 20 درصد به حقوق این عزیزان اضافه شده است. چرا؟

جمعی از شهروندان: گرانی‌ها طوری شده است که اگر صبح تا شب هم مشغول کار باشیم، اواسط ماه دیگر پولی برای خرج کردن باقی نمی‌ماند. چرا به این گرانی‌ها رسیدگی نمی‌کنند؟

جمعی از شهروندان: آیا کسانی که از ثبت‌نا م برای دریافت یارانه‌ها جا مانده‌اند، فرصتی دیگر برای ثبت‌نام پیدا می‌کنند یا خیر؟

روی خط 162

یک شهروند از رزن: در روستای جامشلو شهرستان رزن در همدان معدن سنگ آهک در کنار دو چشمه آب طبیعی شروع به فعالیت کرده و این برای محیط‌زیست خطرآفرین است.

یک شهروند از تهران: چند بار روز جمعه برای استفاده از طبیعت به پارک خجیر به عنوان تفرجگاه رفتیم؛ ولی نگذاشتند داخل این پارک بشویم، چرا؟

یک شهروند از تهران: ما ساکنان شهرک آفتاب منطقه یک ناحیه 6 هستیم. فاضلاب خانه‌ها در جوی‌های این شهرک جاری است، لطفا رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها