منظور من این است که بازیکنان باید به کاری که انجام می‌دهند، ‌علاقه داشته باشند. این مسئله کار سختی نیست.
کد خبر: ۶۶۷۹۵۳
ولاسکو: بازیکنان دست از شبگردی برندارند به مشکل می‌خورند

خولیو ولاسکو که هدایت تیم ملی والیبال آرژانتین را در دست گرفته است، اکنون تنها هدفش این است که تیم آرژانتین در رقابت‌های جهانی لهستان و المپیک 2016 ریودوژانیرو عالی بازی کند.

خولیو ولاسکو اظهار داشت: می‌دانستم که اگر شکست بخورم، باید پاسخگو باشم، اما این نگرانی من نبود. تمام انرژی من روی پیشرفت تیم متمرکز بود. من به خیر و شر ایمان دارم؛ دوست دارم همانطور که به تیم ملی دیگر کشورها کمک کردم، به تیم ملی کشور خودم هم کمک کنم.

ولاسکو که در دهه 90 در والیبال ایتالیا انقلابی به پا کرد و به یکی از معتبرترین مربیان دنیا تبدیل شد ادامه می‌دهد: از تنها حرف زدن و اینکه هدفی را برای عملکردمان تعیین نمی‌کنیم، خسته شدم. باید مسائل کوچک را برای بازیکنانم حل کنم؛ تنها چیزی که از آنها می‌خواهم این است که والیبال را عالی بازی کنند. ما مجبور نیستیم الگو باشیم. نه بهترین‌ها را خلق می‌کنیم و نه بدترین‌ها را؛ باید به جای حرف زدن کار کنیم. در والیبال اگر عالی بازی کنید، نمی‌توانید برنده شوید، چراکه والیبال مثل فوتبال نیست؛ والیبال ورزش دقت کردن است.

دیگر علاقمندی بزرگ ولاسکو انگیزه بازیکنان است؛ وی در این خصوص خاطرنشان کرد: منظور من این است که بازیکنان باید به کاری که انجام می‌دهند، ‌علاقه داشته باشند. این مسئله کار سختی نیست؛ به خصوص اینکه بازیکنانم جوان هستند. تمرینات شدید هستند و بازیکنی که نخواهد دست از کارهای خاصی مثل شبگردی در روزهای تمرین بردارند، یا در تمرین دچار مشکل می‌شود و یا مصدوم خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین عنوان کرد: من بازیکنانی می‌خواهم که کمی شبیه والیبال ساحلی‌ بازی کنند. شیوه من این است که از هر بازیکنی بهترین عملکرد را استخراج کنم.

وی در خصوص خروج خاویر وبر، عضو کادر فنی تیمش که به دلیل مشکلاتی تیم را ترک کرد، گفت:‌ تلاش می‌کنم بفهمم چه اتفاقی افتاده است، اما من به فرصت دادن به مردم اعتقاد زیادی دارم.

ولاسکو که در حال امتحان کردن بازیکنانش است و منتظر است تا بازیکنانی که رقابت باشگاهی‌شان به پایان رسیده از خارج از آرژانتین به تیم ملحق شوند، اعلام کرد: سطح بازیکنان خوب است؛ برخی از آنها بسیار خوب هستند و عالی بودن چیزی است که در سطح بین‌المللی به آن نیاز داریم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها