محمد کشاورز: به دلیل برخی بی‌حرمتی‌ها این تصمیم را گرفتم

انصراف کاپیتان از همراهی تیم ملی فوتسال

در فاصله کمتر از یک روز تا اعزام تیم ملی فوتسال به سیزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، محمد کشاورز انصراف خود را از همراهی تیم ملی اعلام کرد تا خسوس کاندلاس تیمش را بدون کاپیتان راهی ویتنام کند.
کد خبر: ۶۶۷۷۵۴

روز گذشته آخرین تمرین تیم ملی فوتسال پیش از ترک تهران درحالی برگزار شد که خبری از محمد کشاورز در جمع اردونشینان نبود. غیبت کشاورز در حالی بود که او با تکذیب شایعه خداحافظی‌اش از تیم ملی، گفته بود: نه خسوس گفته اردو را ترک کنم و نه خودم قصد انجام چنین کاری را دارم.

اما در آستانه پرواز تیم ملی به جام ملت‌ها مشخص شد اختلاف‌ها میان او و خسوس ریشه‌دارتر از این حرف‌هاست. محمد کشاورز درباره‌ علت تصمیم خود مبنی بر انصراف از حضور در تیم ملی فوتسال ایران برای بازی‌های آسیایی ویتنام به ایسنا گفت: من به طور کامل از تیم ملی خداحافظی نکردم بلکه فقط در بازی‌های آسیایی پیش‌رو آن هم به دلیل مصدومیت و برخی بی‌حرمتی‌هایی که نسبت به من در تیم ملی فوتسال رخ داده، تصمیم گرفته‌ام از حضور در این بازی‌ها انصراف بدهم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال افزود: در حال حاضر دوست ندارم با توجه به این‌که تیم ملی فوتسال در شرایط حساسی به سر می‌برد با صحبت‌هایم تمرکز تیم ملی را بر هم بزنم، اما مطمئن باشید پس از بازی‌های آسیایی صحبت‌های بسیاری دارم که بر زبان خواهم آورد. وقتی احساس کنم نمی‌توانم به تیم ملی کمک کنم قطعا در آن حضور نخواهم داشت و حاضر نیستم به هر قیمتی بازی کنم. البته همیشه به بازی در تیم ملی فوتسال ایران افتخارکردم، اما با توجه به شرایط موجود نمی‌توانم به هر قیمتی در تیم ملی بازی کنم و فکر می‌کنم نبودنم در حال حاضر بیشتر به صلاح تیم ملی است.

وی درباره‌ نحوه‌ بی‌احترامی به او در تیم ملی فوتسال نیز گفت: این بی‌احترامی‌ها شاید به صورت مستقیم نبوده و خیلی از آنها به طور ناخواسته نسبت به من انجام شده است، اما مطمئنا با هیچ کدام از بازیکنان مشکلی ندارم و ان‌شاء‌الله درباره دلایل خود در فرصت مناسب صحبت خواهم کرد.

کشاورز با تاکید بر این که تیم ملی فوتسال مطمئنا درمسابقات آسیایی ویتنام عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد، گفت: بازیکنان در شرایط مناسبی به سر می‌برند و مطمئنم می‌توانند بهترین عملکرد در این مسابقات از خود نشان دهند.

خسوس کاندلاس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال هم در مورد خط خوردن محمد کشاورز از لیست تیم ملی گفت: زمانی که کشاورز کارش را در اردوی تیم ملی آغاز کرد تازه از مصدومیت جدا شده بود. او حداکثر تلاشش را کرد که به فرم ایده‌آل برسد، اما انتخاب و تصمیم نهایی برای ماندن در اردوی تیم ملی برعهده خودش بود. من از او خواستم با وضعیتی که دارد خودش درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد و حالا هم باید از او بابت این تصمیم شجاعانه تشکر کرد!

پس از انصراف محمد کشاورز، خسوس کاندلاس روی نام مهدی جاوید هم خط قرمز کشید تا تیمش را با 14 بازیکن به جام ملت‌های آسیا ببرد. ملی‌پوشان بامداد امروز راهی دبی شدند تا از آنجا به کشور ویتنام محل برگزاری سیزدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بروند. تیم ملی فوتسال ایران در گروه دوم این مسابقه‌ها با استرالیا، چین و اندونزی همگروه است در نخستین بازی خود روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه به مصاف اندونزی می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها