با تصویب طرح جریمه یکصد هزار تومانی به منظور پیشگیری از پارک خودرو‌ها در پیاده‌رو‌ها و برخورد با مالکان خودروهای پارک‌شده در مقابل منازل، بنگاه‌ها و مغازه‌ها به عنوان حق‌الارض قرار است از این پس برای مالکان این خودروها در مشهد، رسیدی صادر و به پرونده و جریمه مورد نظر در پرونده عوارض خودروی آنها الصاق گردد.
کد خبر: ۶۶۷۶۰۲

جام جم سرا:
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا که به بررسی و اعلام نظر پیرامون لایحه شهرداری در خصوص دریافت حق‌الارض از مالکان خودروهای پارک شده در پیاده‌رو‌ها اختصاص داشت اظهار کرد: بر اساس لایحه ارسالی به شورای شهر، به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود برای پیشگیری از پارک خودرو‌ها در پیاده‌رو‌های سطح شهر و همچنین برخورد با مالکان خودروهای پارک‌شده در مقابل منازل، بنگاه‌ها و مغازه‌ها مبلغ یک صد هزار تومان به عنوان حق‌الارض از مالکان خودرو‌ها دریافت شود و باید یک ماه قبل از اجرای این موضوع اطلاع‌رسانی کند.
به نقل از مشهد نیوز، وی ادامه داد: باید با طی مراحل قانونی چگونه نحوه وصول حق‌الارض مشخص و به اطلاع شهروندان برسد.
معاون خدمات و محیط زیست شهرداریی شهرداری مشهد در این خصوص گفت: یکی از نارضاینی‌های شهروندان پارک خودرو‌ها در پیاده‌رو‌ها است که مانع رفت‌و‌آمد راحت شهروندان ‌می‌شود و این موضوع مصداق کامل صد معبر است.

خلیل ا... کاظمی ادامه داد: پیشنهاد معاونت خدمات شهری این است که با اطلاع‌رسانی در بازه یک ماهه به شهروندان اعلام شود که اگر خودروهای خود را در پیاده‌رو پارک کنند مشمول جریمه خواهند شد.
وی تصریح کرد: قرار است برای خودورهای پارک شده در پیاده رو‌ها، رسیدی صادر و به پرونده و جریمه مورد نظر در پرونده عوارض خودرو ثبت گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها