تفکرات من با تفکرات فدراسیون متفاوت است

بنا بدون استعفا رفت

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان

مجتبی کریم فر صاحب مدال برنز شد

روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر آستانه قزاقستان با کسب مدال برنز مجتبی کریم فر فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۷۲۳۰
مجتبی کریم فر صاحب مدال برنز شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم فر در دور نخست مقابل رستم آساکالوف از ازبکستان در حالی که در تایم دوم با نتیجه یک بر 2 از حریف عقب بود با ناداوری سه اخطاره شد. کریم فر با توجه به حضور این کشتی گیر ازبک به گروه شانس مجدد راه یافت.وی در این مرحله با پیروزی 9 بر صفر مقابل لین از تایوان راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با شکست 7 بر صفر بیشیبکوف از قرقیزستان صاحب مدال برنز شد.

در این وزن نورسلطان ترسونوف از قزاقستان با اساکالوف از ازبکستان قهرمان شد.

در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست مقابل سی لایک ولی هان از چین با نتیجه 10 بر 3 به برتری دست یافت. وی دور دوم مقابل کانی بیک ژولچو بیکوف کشتی گیر مطرح قرقیزستانی با نتیجه صفر بر 8 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل تسمرادف ازبک، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در این وزن تسمراداف از ازبکستان با پیروزی 10 بر 2 مقابل شینوبو اوتو از ژاپن قهرمان شد.

در وزن 71 کیلوگرم که 10 کشتی گیر وزن کشی کردند، محمد کریمی در دور نخست مقابل کارات توگولبایف از قرقیزستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد. کریمی با توجه به شکست حریف قرقیزستانی مقابل ماکسات اریژیپوف از قزاقستان از دور رقابت ها کنار رفت.

در این وزن جی هیونگ جانگ از کره جنوبی با شکست 8 بر 8 ماکسات اریژیپوف از قزاقستان قهرمان شد. نماینده قزاقستان اخطار بیشتری در این مبارزه داشت.

دیدارهای پنج وزن دوم فردا(یکشنبه) در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها