کد خبر: ۶۶۷۲۱۰
محصص: رحمتی نبود، استقلال نتایج وحشتناکی می‌گرفت

کارشناس فوتبال ایران معتقد است استفاده از بازیکنان جوان نقش مهمی در کسب نتاج خوب فولاد خوزستان داشته است و می‌گوید اگر استقلال رحمتی را نداشت نتایج وحشتناکی می‌گرفت.

مرتضی محصص با اشاره به نتایجی که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند، اظهار کرد: یکی از دلایل نتیجه نگرفتن نمایندگان ما در آسیا، نداشتن کادر فنی حرفه‌ای بود. اگر به کار فنی الهلال که یکی از تیم‌های خوب این دوره از مسابقات بود توجه کنید می بینید سامی الجابر با استفاده از سه دستیار فرانسوی، یک بدنساز بلژیکی و همین طور استفاده از 4 فیزیوتراپ، کادر فنی حرفه‌ای را برای الهلال در نظر گرفته است. اگر ما می خواهیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از کادر فنی حرفه‌ای و در تیم‌های خود استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به نتایجی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده، اضافه کرد: استقلال امسال از نظر بازیکن تضعیف شده بود. این تیم اگر تمام بازیکنانش را در اختیار داشت، مطمئنا می‌توانست نتایج بهتری کسب کند. باخت یک بر صفر استقلال در اولین بازی مقابل الشباب نشان از تضعیف استقلال بود. استقلال در بازی دوم نیز ناباورانه مقابل الریان شکست خورد و این 2 شکست باعث تضعیف روحیه آبی پوشان شد. به اعتقاد من هر کدام از نمایندگان ما، اگر در خانه نتیجه را به حریف واگذار کنند شانس بسیار کمی برای قهرمانی در آسیا خواهند داشت. البته هر کس دیگری هم جای امیر قلعه نویی بود با توجه به نبود بازیکنان، نمی‌توانست کاری انجام دهد. اگر مهدی رحمتی نبود، استقلال امسال نتایج وحشتناکی می‌گرفت.

این کارشناس فوتبال در ادامه با اشاره به تیم سپاهان به ایسنا گفت: سپاهان در آخرین بازی با تغییرات زیادی به دیدار با الهلال رفت. محرم نویدکیا و همینطور ملی پوشان این تیم حضور نداشتند. مطمئنا این تغییرات بر نتیجه‌ای که سپاهان کسب کرد، نقش مهمی داشت. سپاهان بازی اول خود را با یک شکست سنگین مقابل السد به پایان برد. شکست در نخستین بازی، تاثیر منفی روی نتایج آینده تیم می‌گذارد. البته به نوعی می‌توان گفت دست کم گرفتن حریفان اماراتی مشکل بعدی سپاهانی ‌ها بود. نمی‌دانم در بازی مقابل الهلال چرا محرم نویدکیا بازی نکرد، اما مطمئنا اگر نویدکیا بود می‌توانست تاثیر مثبتی روی روند کاری سپاهان داشته باشد.

محصص همچنین در مورد نتایجی که فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است نیز اظهار کرد: از دلایل موفقیت این تیم می‌توان به استفاده از بازیکنان جوان اشاره کرد. البته نباید فراموش کنیم که اداره کردن این جوانان نیز کار ساده‌ای نیست. از نظر داشتن ستاره، فولاد بازیکنی ندارد که ستاره نامیده شود و فکر می‌کنم حضور حسین فرکی نقش مهمی در کسب نتایج خوب این تیم داشته است. فرکی در این فصل هوشیارانه از بازیکنانش استفاده کرد و به نوعی با استفاده از جوانان تیمش را از ستاره محوری دور کرد. امیدوارم فولاد به روند موفقیتهای خود ادامه دهد و بتواند در آسیا نتایج خوبی کسب کند. (ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها