کد خبر: ۶۶۷۲۰۴
قلعه‌نویی: نشست خوبی بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال جلسه با امیررضا خادم را مناسب ارزیابی کرد.
امیر قلعه‌نویی پس از جلسه مسئولان استقلال با امیررضا خادم در جمع خبرنگاران آن را خوب ارزیابی کرد و گفت: به نظر من جلسه بسیار خوبی بود. در این جلسه به دنبال یک سری از راهکارها بودیم تا شرایط استقلال و پرسپولیس هرچه بهتر باشد. این جلسه نیز مربوط به استقلال بود تا مشکلات حل شود.

سرمربی استقلال ادامه داد:‌ در این جلسه نکات مدنظر وزیر از طرف آقای خادم گفته شد. پیشنهادهای خادم خوب بود؛ چرا که آنها به دنبال راهکارهایی هستند که مشکلات حل شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد فتح‌الله‌زاده 20 میلیارد از وزارت ورزش بودجه خواسته است، پاسخ داد: خیر این موضوع صحت ندارد.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فتح‌الله‌زاده در استقلال ماندنی است، گفت: ماندن فتح‌الله‌زاده موضوعی نیست که من درباره‌اش صحبت کنم. ورود به این مسائل به من که سرمربی هستم، ارتباطی ندارد.

او درباره حضور خودش در استقلال نیز بیان کرد: فعلا سر نخواستن من در تیم دعواست.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه جلسه شما با آقای خادم در جاده سلامتی باشگاه انقلاب درباره چه بود، بیان کرد: در حال ورزش بودم که آقای خادم را دیدم. با او رفیق 20 ساله هستم و از قدیم‌الایام دوست هستیم. خیلی خوشحالم که یک فرد ورزشی چون خادم معاونت این بخش وزارت ورزش را در اختیار گرفته است.

او در پایان به مسئله منتشر شدن قرارداد باشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: گفته بودم که چقدر خوب می‌شد قرارداد 16 تیم ارزیابی و سپس اعلام می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها