مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ستاد تنظیم بازار، کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز را بخوبی در دست دارد و این ستاد تدابیر لازم برای افزایش نیافتن قیمت این محصولات را در مرحله دوم هدفمندی اندیشیده است.
کد خبر: ۶۶۶۸۸۱

عبدالرحمن چراغعلی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امسال از نظر تولید مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد و وضع تولید بسیار مناسب است.

وی افزود: روزانه هزار تن مرغ از مرغداری‌ها خریداری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که عرضه مرغ تا پایان سال به انداز کافی باشد و نگرانی در این مورد وجود ندارد.

چراغعلی با اشاره به وضع ذخایر گوشت قرمز تصریح کرد: بیشترین خرید گوشت قرمز از استان سیستان و بلوچستان است و در مقدار خرید هیچ‌گونه محدودیتی نداریم، به طوری که هر چقدر تولید‌کنندگان عرضه کنند خریداری می‌شود.

رئیس امور پشتیبانی امور دام اظهار کرد: قیمت محصولات را ستاد تنظیم بازار تعیین می‌کند و برای کنترل بازار گوشت قرمز و مرغ این ستاد همواره وارد عمل می‌شود و اجازه افزایش قیمت را نمی‌دهد و هر جا هم که قیمت کاهش یابد با حمایت از تولیدکننده و پرداخت مابه‌التفاوت قیمت توسط دولت به تولید‌کننده مانع ضرر تولیدکنندگان می‌شود.

وی به تدابیر دولت برای کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز با توجه به ورود به مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: با توجه به میزان ذخایر و سرعت عمل که در ذخایر گوشت مرغ و قرمز وجود دارد در این حوزه هیچ‌گونه افزایش قیمتی با ورود به مرحله دوم هدفمندی نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها