جام جم نوا: مجله‌ موسیقایی تلویزیون با عنوان «دستان» که در ماه‌های پایانی سال گذشته خداحافظی کرده بود‌، به زودی در سال جدید دوباره از سرگرفته می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۸۷۲
«دستان» سلامت می‌کند

محمد مناجاتی - تهیه‌کننده و کارگردان - ضمن اعلام خبر بالا و بیان «دستان سلامت می‌کند» گفت: مجله‌ی موسیقایی «دستان» این روزها شوری دوباره می‌گیرد و سری جدید این مجموعه اکنون در حال نگارش و تولید همزمان است.
وی ضمن بیان اینکه سری جدید «دستان» با یکسری تغییرات از دو سه هفته‌ی دیگر به روی آنتن می‌رود، عنوان کرد: حضور ستاره‌های موسیقی ایرانی‌، آیتم‌های متنوع و جذاب‌، نماهنگ‌ها و معرفی تازه‌های موسیقی‌، نقد و آسیب‌شناسی از جمله بخش‌های سری جدید «دستان» است.
این تهیه‌کننده افزود: در کنار بخش‌های جدید، آیتم‌های پیشین چون «مضراب» (دمی با اهالی موسیقی)، «آواهای ماندگار»(یادمان آواز خوانی شهیر با حضور و آواز خوانی علی جهاندار»، روی خط حامل و اخبار موسیقی و در نهایت گفت‌وگوی متفاوت در سری جدید این مجموعه شوری افزون در برنامه ایجاد می‌کند.
او ادامه داد: به عنایت مدیران رسانه به زودی در هفته دو قسمت جدید به سمع و نظر علاقه‌مندان و اهالی موسیقی تقدیم می‌شود.
«دستان» جمعه‌ها ساعت 21 پخش و شنبه‌ها ساعت 20 و 40 دقیقه از شبکه آموزش تکرار می‌شود.
محمد مناجاتی تهیه‌کنندگی و کارگردانی و عباس سجادی اجرای «دستان» را برعهده دارند و در حال حاضر تعدادی از قسمت‌های «دستان» که از سری اول باقی مانده با تغییراتی به روی آنتن می‌رود.
(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها