محمود احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه سکوت فعلیم را نخواهم شکست، گفت: البته این سکوت به معنای انفعال نیست و قصد ندارم وارد سیاست شوم.
کد خبر: ۶۶۶۷۴۵
قصد ندارم وارد سیاست شوم

به گزارش فارس ، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه حامیان گفتمان سوم تیر در مشهد حضور یافت.

وی پیش از این در جمع برخی جوانان مشهدی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب اسلامی، مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی در ایران به پایگاهی قدرتمند برای مظلومان و مستضعفان تبدیل شده است.

به گفته احمدی‌نژاد، کار برای خداست که می‌ماند و تمام مشکلات دنیا به خاطر این است که کارها برای خدا انجام نمی‌شود و همین امر باعث بسیاری از مفاسد و مشکلات شده و می‌شود.

رئیس جمهور سابق کشورمان در ادامه با اشاره به اینکه سکوت فعلیم را نخواهم شکست، افزود: البته این سکوت به معنای انفعال نیست و قصد ندارم وارد سیاست شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
راز
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
اگر احمدی نژاد رییس جمهور نمیشدند چهره واقعی بعضیها برای مردم روشن نمی شد.
زمان
United States
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
احمدی نژاد بیانگر آرمانهای انقلاب در جهان است و در این راه از هیچ احدی نمیترسید
س
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
تو اگه راست میگی از ٨سال مدیریت جهانیت صحبت كن كه اقتصاد مملكت را به باد دادی سكوت ممنون چه جوابی داری سكوت ممنون واقعا كه !!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
دكتر ما منتظر دور بعدی حضورت هستیم ...
محمد
Australia
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
دكتر
سلام
دوستت داریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
این اقای رییس جمهور محترم شما چه كرده ، نیومده زده همه چی رو خراب كرده.
وااااای بحال این كه بخاد 4 سال ریاست كنه و بخوره.دكتر جون عاشقتم پف دوست دارم تو برگرد خودم دربست غلامتم
رضا از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
سلام
دكتر وقتی در سال 84 شما و هاشمی به دور دوم رفتید كمی ناراحت شدم نه اینكه از شما بدم بیاید... در یكی دو سال اول از شما دلخور بودم ولی در سال 87 وقتی شما اولین ماهوار ه با موشك كاملا ایرانی به فضا فرستادید، خیلی خوشحال شدم . وقتی این را به معلم ورزش خودم گفتم گفت این كار را ایرانی ها انجام نداده اند، من از دست آن معلم ناراحت شدم و اتفاقا من از آن موقع به بعد علاقه ام به شما بیشتر شد و وقتی در انتخابات 88 دیدم كه در اولین مناظر ه با استواری و با عنایت خداوند و امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف كه همیشه نامش بر زبان شما جاری بود حقایق را به همه اثبات كردید .انشا الله دوباره شمارا ببینیم در عرصه كار های بزرگ ای كه نام مهدی را برای ما احیا كردی اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّكَ الفَرَج

نیازمندی ها