تیم فوتبال رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو ، ورزشگاه اختصاصی خود با یک گل از سد بایرن مونیخ گذشت تا گام اول را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا محکم بر داشته باشد .
کد خبر: ۶۶۶۵۱۴
پبروزی با ارزش رئال بر بایرن با گل کریم

به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی که همه از آن به عنوان فینال زود هنگام لیگ قهرمانان یاد می کنند،کهکشانی ها با دوندگی زیاد و با برنامه و هدف مشخص در مقابل تیم قدرتمند بایرن مونیخ صف آرایی کردند تا با زدن یک گل حساس و ارزشمند و در عین حال بسته نگاه داشتن دروازه خود به روی حریف ، با شرایطی خوب به دیدار برگشت در سه شنبه آینده فکر کنند .
در این بازی که با بازگشت کریس رونالدو همراه شده بود ، با آنکه مردان پپ گواردیولا با در اختیار داشتن میدان و نبض بازی میدان داری می کردند و در ابتدا نیز فرصت هایی را توسط غرانک ریبری و آرین روبن ستارگان فرانسوی و هلندی خود بر روی دروزاه رئال از دست دادند ، اما در دقیقه 19 و بر روی پاس رونالدو ، کوئنترائو از سمت چپ فرار کرد تا با پاس تند و تیز خود ، کریم بنزما را جلوی دروازه بایرن صاحب موقعیتی طلایی کند که این مهاجم فرانسوی نیز با ضربه ای دقیق دروازه نویر را باز کرد تا همین گل سرنوشت بازی را عوض کند . هر چند پس از این گا بایرنی ها سراسر حمله شدند و تلاش زیادی را برای به تساوی کساندن بازی انجام دادند ، اما کهکشانی ها برای بسته نگاه داشتن دروزاه کاسیاس ، با تمام وجود بازی می کردند.
هر چند در نیمه دوم این فشار حملات و ایستادگی به قیمت از دست دادن په په ، مدافع پرتغالی رئال به دلیل آسیب دیدگی منجر شد ، اما انصافا شاگردان کارلو آنچلوتی با تمام وجود پا به پای بایرنی ها دویدند و با بازی تاخیری ، در حرکت مردان پپ مانع تراشیدند تا بایرن در پایان با شکست از جدال تعیین کننده مادرید خارج شود .
اوج حملات شاگردان گواردیولا در دقیقه 84 بازی بود که ضربه ماریو گوتزه را کاسیاس با جایگیری مناسب بر روی خط دروازه مهار کرد تا مردان سفید پوش رئال شبی خوب را پشت سر گذاشته باشند . در نیمه دوم بازی گرت بیل به جای رونالدو به زمین آمد تا آنچلوتی در عین حال ستاره پرتغالی اش را برای دیدار برگشت در مونیخ حفظ کرده باشد .
به هر حال همین که رئال مادرید در خانه گل نخورد می تواند امتیازی بزرگ برای آنها برای گذشتن از سد بلند بایرن مونیخ باشد .
دیدار برگشت دو تیم سه شنبه شب هفته آینده 9 اردیبهشت ماه در مونیخ برگزار خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها