برادران قاتل دستگیر شدند

قتل در شب خواستگاری خواهر + عکس

پلیس شهر چاتانوگا واقع در ایالت تنسی آمریکا اسکلت‌های دو برادر دوقلوی شصت و سه ساله را در حالی که روی سکوی در خانه‌شان نشسته بودند، کشف کرد. بازپرسان هنوز منتظر نتیجه پزشکی قانونی درباره علت مرگ این دو هستند. دو برادر سه سال پیش فوت شده‌اند.
کد خبر: ۶۶۶۴۷۷
کشف جسد برادران دوقلو بعد از 3سال

به گفته پلیس چاتانوگا، در صحنه حادثه اثری از درگیری مشاهده نمی‌شود و هیچ مدرکی دال بر این‌که موضوع قتل خانوادگی در میان باشد، وجود ندارد.

بنابر گزارش‌های رسیده، پلیس یک بار سال 2011 وارد منزل مسکونی دو برادر شده اما آنجا را خالی یافته بود. در آن بازدید که با همراهی اعضای خانواده صورت گرفت، هیچ اثری از بوی بد، ورود به زور، درگیری یا به هم ریختگی منزل مشاهده نشد. پلیس گفته در آن زمان اعضای خانواده اعلام کرده بودند هیچ تعجب نخواهند کرد اگر دو برادر بدون اطلاع دادن به دیگران، از خانه‌شان رفته باشند.

ماموران پلیس بعد از سه سال همراه اعضای خانواده ـ که در این مدت نگران و ناامید شده بودند ـ بار دیگر به خانه دو برادر وارد شدند تا دنبال سرنخی از آنها بگردند، اما با بقایای جسد و اسکلت آنها رو‌به‌رو شدند.

پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: «مرگ تلخ و شوربختانه دو برادر در حالی رقم خورد که آنها با هیچ‌یک از اعضای خانواده خود رفت و آمد نداشتند. آنها زندگی سالمی داشتند، اما در تنهایی زندگی می‌کردند. هیچ‌یک از آنها رفتار یا حرکتی نداشت که شک کسی را درباره سلامت روانی‌شان برانگیزد. هردوی آنها دارای گواهینامه رانندگی معتبر و صاحب خودروی شخصی بودند و هر یک کسب و کار خود را داشت.»

یکی از همسایه‌ها در گفت‌و‌گو با تلویزیون محلی درباره این‌که چطور طی سه سال گذشته از مرگ همسایه‌‌شان مطلع نشده، گفت: «جایی برای شک‌کردن وجود نداشت. چمن خانه آنها همیشه مرتب بود و صندوق پست هیچ وقت کاملا پر نشد.»

بازرسان با توجه به شرایط جسدها حدس می‌زنند دو برادر سال 2011 مرده باشند. پلیس گفته در کنار بطری‌های باز نشده نوشابه در خانه دو برادر، یک رسید با تاریخ 2011 هم کشف کرده است. تحقیق درباره این ماجرای عجیب ادامه دارد.

در همین حال جسد مردی که به مدت بیش از یک سال مفقود بود، در خانه‌اش در آلاسکا کشف شد. به گفته پلیس حدود یک‌سال بود که خانه این مرد به دست مستاجر سپرده شده بود، اما آنها هرگز فکر نمی‌کردند در خانه جسدی وجود داشته باشد.

ساموئل مک آلپین سی و هفت ساله آخرین بار در مارس 2013 زنده دیده شد. او آن روز به مادرش گفته بود بتازگی با دختری آشنا شده و با او قرار ملاقات دارد. 12 روز بعد خواهر او با مراجعه به پلیس اعلام کرد برادرش گم شده است. خانواده ساموئل ابتدا نگران نبودند چون او بارها بدون اطلاع برای چندین روز یا حتی چند هفته مفقود می‌شد و به کسی نمی‌گفت کجا می‌رود و چه کار می‌کند.

مک آلپین سال گذشته در حال جدا شدن از همسرش بود و از خانه‌ای که در آن با همسرش زندگی می‌کرد، خارج شده بود. همسرش نیز پس از این‌که او از خانه رفت، منزل را اجاره داد. حالا جسد مک آلپین در همان خانه کشف شده است. اجاره‌نشین‌ها یک ماه قبل از کشف جسد خانه را ترک کرده بودند.

پلیس گفته زمانی که همسر سابق مک آلپین برای نشان دادن خانه به مستاجران جدید وارد آپارتمان قدیمی‌اش شد، بوی نامطبوع را در خانه احساس کرد. او با جستجو در منزل، جسد منهدم شده شوهرش را در انباری کوچکی که زیر پله‌ها قرار داشت، کشف کرد. پلیس احتمال توطئه را منتفی می‌داند و می‌گوید مک آلپین احتمالا قبل از انتقال مستاجران به داخل خانه جانش را از دست داده است.

تحقیقات پزشکی قانونی برای کشف علت مرگ ادامه دارد، اما احتمال می‌رود مک آلپین که الکل و مواد مخدر مصرف می‌کرده به‌دلیل دوز بالای مصرف جانش را از دست داده باشد./ ضمیمه تپش

مترجم: سارا لقایی

منبع: سی. ان. ان و اچ. ال. ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها