مردی که با چهره گریم شده، خود را به جای فرد دیگری معرفی و با ارائه مدارک جعلی به نام وی، 15 میلیون تومان از حساب شاکی در بانک برداشت کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۶۴۴۳

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از مردی به اتهام سرقت شکایت کرد.

شاکی گفت: 18 میلیون تومان پول در حسابم داشتم تا این‌که از طریق نمابری که به محل کارم ارسال شد، متوجه شدم 15میلیون تومان از این مبلغ برداشت شده است، در حــالی​که من سه ماه از حسابم برداشت نکرده بودم.

شاکی افزود: با ظنین شدن به موضوع، به بانک مراجعه کردم و موضوع را جویا شدم که آنها گفتند این مبلغ از شعبه دیگری برداشت شده است. به بانک مورد نظر رفتم و در گفت‌وگو با مدیر بانک و کارمندی که سند پرداخت را صادر کرده بود، متوجه شدم مردی که کارت ملی و یک دفترچه حساب بانکی به نام من در اختیارش بوده، 15 میلیون تومان را دریافت کرده و متواری شده است.

شاکی یادآور شد: وقتی فیلم دوربین بانک را نگاه کردم، متوجه شدم او شباهتی با من ندارد و مدارکی که ارائه کرده، جعلی بوده است.

پس از تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در این ارتباط آغاز شد و در بررسی تصاویر به دست آمده از متهم فراری معلوم شد او مرد جوانی است که چهره خود را با گریم به یک مرد میانسال مبدل کرده است.

بنابراین گزارش، ماموران با به دست آمدن این سرنخ، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری را آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها