متهم چند روز پس از آزادی از زندان کلاهبرداری​هایش را از سر گرفت

پزشک قلابی، رمال هم بود

مردی که با جعل عنوان پزشک جراح و دانشجوی پزشکی، دانشجویان دختر و پسر را فریب داده و از آنها کلاهبرداری می‌کرد، از سوی پلیس آگاهی استان گلستان دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۴۲

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان دراین باره به جام‌جم گفت:چند روز پیش گزارشی از سوی مسئولان اداره حراست یکی از دانشگاه‌های این استان در اختیار پلیس قرار گرفت که معلوم می‌کرد مردی با معرفی خود به عنوان پزشک جراح و دندانپزشک تعدادی از دانشجویان را به بهانه این که می‌توانند برای درمان و اشتغال به مطبش مراجعه کنند، فریب داده و مبالغی را از آنها دریافت کرده و متواری شده است.

سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، دانشجویانی که در دام این مرد گرفتار شده بودند به پلیس آگاهی احضار شدند که در تحقیق از آنها معلوم شد آنها بابت اشتغال و درمان در مطب مرد شیاد به دام او افتاده‌اند و عده دیگری را نیز به بهانه این که هم دانشگاهی آنها در رشته پزشکی است و برای پرداخت پول سفارش چند قلم کالای پزشکی نیاز به پول دارد تا به فروشنده که مقابل دانشگاه آمده بپردازد، فریبشان داده و مبالغی پول از آنها گرفته و آن را پرداخت نکرده است.

وی یادآور شد: با چهره نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، جستجو برای دستگیری وی آغاز شد تا این که ماموران درادامه با استعلام ازسازمان نظام پزشکی اطلاع یافتند چنین فردی به‌عنوان پزشک، جراح یا دندانپزشک وجود ندارد و نام و مشخصات ارائه شده مرد کلاهبردار جعلی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: جستجو برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این که ماموران متهم فراری را که قصد به دام انداختن دانشجویان دیگری را داشت، دو روز پیش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اسناد و مدارک جعلی پزشکی کشف شد و متهم با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با مالباختگان به جرمش اعتراف کرد و گفت: مدتی با جعل عنوان پزشک از افراد به بهانه درمان بیماری کلاهبرداری می‌کردم و با رمالی و نوشتن نسخه‌های خوشبختی، زنان و دختران جوان را نیز فریب می‌دادم. پس از دستگیری مدتی را در زندان بودم و پس از آزادی بار دیگر با جعل عنوان پزشک و دانشجوی پزشکی این بار سراغ دانشجویان دختر و پسر رفتم و از آنها کلاهبرداری کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان یادآور شد: تاکنون متهم به 48 فقره کلاهبرداری از دانشجویان اعتراف کرده است که تحقیق از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها