مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت 300 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان کشوری در روز کارگر خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۲۶۴
پرداخت 300 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان

به گزارش مهر ،ایراندخت عطاریان با اشاره به تأکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات باقی مانده بازنشستگان که مربوط به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری است ، افزود : در این مرحله 300 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان روز یازدهم اردیبهشت ماه به حساب بانکی آنان واریز خواهد شد.

وی افزود : تا کنون یک میلیون و 650 هزار تومان ازمعوقات بازنشستگان پرداخت شده و با احتساب پرداخت این مرحله مجموع معوقات واریز شده به حساب بازنشستگان مشمول به یک میلیون و 950 هزار تومان می رسد .

عطاریان حمایت و پشتیبانی دولت تدبیر و امید در صدور مجوزهای لازم و تأمین منابع مالی را نشانگر توجه و دغدغه دولت نسبت به معیشت بازنشستگان کشوری دانست و گفت : از منظر دولت بازنشستگان با داشتن تجارب اجتماعی جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و باید تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت زندگی و رفاه حال آنان انجام گیرد که خوشبختانه در بودجه 1393 در بخش خدمات رفاهی اعتبار قابل توجهی درنظر گرفته شده است و ان شاء ا... بازنشستگان در ماههای آینده آثار و نشانه های تصمیمات و اقدامات دولت در جهت افزایش سطح رفاه حال بازنشستگان شاهد خواهند بود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
پولهایی كه قسط بندی كردید درواقع سود پولمان بود اصل پولمان رو كی میدهید ما باید تاوان دیر كرد شما رو بدیم از اون موقع تا الان جنس سه برابر شده

نیازمندی ها