نقشه های وزارت ورزش و جوانان برای استقلال

همه برکنار می شوند، نجف نژاد و قلعه نویی می مانند

با موج تازه تغییرات در باشگاه استقلال تهران تمامی مدیران گذشته برکنار و تنها رئیس هیات مدیره و قلعه نویی به کارخود ادامه می دهند.
کد خبر: ۶۶۶۲۶۲
همه برکنار می شوند، نجف نژاد و قلعه نویی می مانند

به گزارش جام جم ورزشی، مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به حساب می آید، درتازه ترین صحبت های خود به تغییرات و تحولات قطعی باشگاه استقلال تهران اشاره کرده و یادآور شده ، تنها وی از تیم مدیریتی سابق به کارش ادامه می دهد.
نجف نژاد همچنین گفته است: باشگاه استقلال حتما نیاز به تغییرات دارد و وزارتخانه هم به عنوان متولی استقلال این اختیار را دارد تا در باشگاه تغییرات ایجاد کند اما هنوز کسی با من در این باره صحبت نکرده و به لطف خدا من در استقلال ماندگار هستم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در کادر فنی شاهد تغییرات خواهیم بود یا نه، گفت: قطعا قلعه‌نویی در استقلال باقی می‌ماند اما تغییرات خواهیم داشت چرا که آقای صالح از ما جدا شده است. با این همه ما از کادر فنی راضی هستیم هر چند که درباره آقای فتح‌الله‌زاده هنوز چیزی مشخص نیست. احتمال رفتن او وجود دارد چون خودش بر روی رفتن خیلی مصر است .
نجف نژاد در شرایطی این صحبت ها را مطرح می کند که تا به امروز وزارت ورزش و جوانان رسما در خصوص تغییرات باشگاه استقلال تهران اظهار نظر نکرده است، اما با این همه بعید است که رئیس هایت مدیره استقلال تهران بدون داشتن اطلاعات کافی چنین صحبت هایی را با خبرگزاری فارس انجام دهد.
نکته جالب در صحبت های رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در جایی است که وی مدعی شده خودش نیز در استقلال ماندگار است!
نجف نژاد همان مدیری است که در زمان مدیریت وی بر باشگاه استقلال تهران لیست این باشگاه به آسیا ارسال نشد و آبی پوشان به بدترین شکل ممکن از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها