کد خبر: ۶۶۵۹۷۱
فنونی‌زاده: با حضور پروین و دایی خیز خوبی برای سال بعد بر می‌داریم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حال حاضر ترکیب خوبی را در باشگاه و تیم در اختیار دارد و این مجموعه فقط باید تقویت شود و با چنین سیاستی، پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی آسیا نیز باشد.

به گزارش جام جم ورزشی ، مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: من فکر می‌کنم باشگاه ترکیب خوبی را در اختیار دارد. حضور آقای پروین در باشگاه و آقای دایی، نقطه قوت است. کمتر باشگاهی این فرصت را دارد که چنین آدم‌های بزرگی را در راس امور خود داشته باشد و امیدوارم این پرسپولیس با تقویت این افراد در مسیر موفقیت گام بر دارد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در بخش مدیریت، حضور آقای پروین به عنوان مدیر عامل یک نقطه قوت است. کسی که اعتبار زیادی دارد و این اعتبار به کار باشگاه می‌آید. او شرایط تیم، بازیکن و مربی هم را درک می‌کند. حالا اگر قرار است در این باره تصمیم‌هایی گرفته شود می‌تواند اینگونه باشد که نفراتی در جهت تقویت توان مالی باشگاه به هیات مدیره اضافه شوند و دست باشگاه هم برای درآمدزایی زیر نظر وزارت ورزش بازتر باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در حوزه تیم هم اعتقاد دارم، علی دایی یکی از بهترین گزینه‌ها است که پرسپولیس می‌تواند در اختیار داشته باشد. آقای دایی در مجموعه خودش افراد توانمندی مانند کریم باقری را دارد، اما تحلیل من از شرایط تیم این است که وی می‌تواند کادر فنی را بیشتر تقویت کند، بویژه که بعد از چند سال وقفه دوباره در رقابت‌های آسیایی حضور یافته و این تیم نشان داده است که پتانسیل بالایی دارد. این دوره رقابت‌ها می‌تواند نقطه عطفی برای پرطرفدارترین تیم آسیا باشد. به نظرم با حضور دایی در راس تیم و علی پروین در راس امور باشگاه، پرسپولیس می‌تواند خیز بلندی برای تکرار افتخارات گذشته بر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها