مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: «حق هر کسی است که وقتی مورد بحث قرار می‌گیرد درباره حرفهای مطرح شده توضیح دهد.»
کد خبر: ۶۶۵۸۰۰
مدیرعامل سابق استقلال خواستار انصاف فردوسی پور شد

علی فتح الله زاده در برنامه 90 کنایه ای به مدیرعامل سابق استقلال زد و مدعی شد 6 میلیارد از بدهی استقلال مربوط به دوره مدیریت اوست و استقلال 90 درصد هزینه هایش را در زمان واعظ آشتیانی از دولت می گرفت.

امیررضا واعظ آشتیانی در این خصوص اظهار داشت: «قرار نبود من روی خط برنامه 90 بروم و درباره صحبت های فتح الله زاده حرف بزنم. من اگر بخواهم با 90 صحبت کنم باید به صورت حضوری باشد چون اسناد و مدارکی دارم و حرف هایم را با مدرک اثبات می کنم.»

وی ادامه داد: «اگر گردانندگان برنامه 90 منصف باشند که نشان داده اند هستند باید من را هم به این برنامه دعوت کنند تا حرف هایم را بزنم و مدارکم را نشان دهم. حق هر کسی است که وقتی مورد بحث قرار می گیرد درباره حرف های مطرح شده توضیح دهد.»

آشتیانی درباره اینکه مدیرعامل استقلال مدعی شده کارهایش با مجوز هیات مدیره بوده، گفت: «اعضای هیات مدیره استقلال باید در این باره پاسخگو باشند. اگر سکوت کنند معلوم می شود آنها هم در فعالیت های مدیرعامل سهیم بوده اند و اعضای هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
۰
۰
آقای واعظ شما قرار بود بعد از رفتنت از استقلال دیگر راجع به فوتبال حرف نزنی ولی شهرت طلبی شما مانع اینكار است! بگذار استقلال نفس بكشد!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
۰
۰
نكند اقای اشتیانی فامیل اشتیانی پرسپولیسی و حكم نفوذی دارد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها