در این مراسم از عوامل اصلی و بازیگران سریال پایتخت 3 به شکل ویژه قدردانی شد

همه از موفقیت‌ برنامه‌های نوروزی گفتند

شب گذشته برترین‌های برنامه‌های برتر نوروز امسال در حالی دور هم جمع شدند که پیش از این سازمان ها و نهادهایی مانند سازمان محیط زیست، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، سازمان بهزیستی ، پلیس راهور، بسیج دانشگاه امام صادق(ع) ، شورای نظارت از سازمان صدا و سیما و دیگر نهادها طی مراسمی یا از طریق نامه از برنامه‌های نوروز به ویژه سریال پایتخت 3 قدردانی کرده بودند.
کد خبر: ۶۶۵۶۴۲

به گزارش جام‌جم، روز گذشته با حضور دارابی معاون رسانه ملی در امور تلویزیون، مهدی فرجی مدیر شبکه یک، بخشی‌زاده مدیر شبکه دو و مدیر هماهنگی برنامه‌های نوروز 93، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رئیس پلیس راهور، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و برنامه‌سازان نوروزی تلویزیون در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

سیروس مقدم، ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، الهام غفوری، نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، بهاره رهنما، علیرضا خمسه، منوچهر هادی، امین حیایی، اسماعیل آذر و آزاده نامداری از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

بخشی‌زاده، مدیر هماهنگی برنامه‌های نوروز 93 ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های نوروز 93 اعلام کرد: شورای برنامه‌ریزی از مهرماه 92 آغاز به کار کرد. برنامه‌های تلویزیون در دو فاز صفر و فاز اجرایی به انجام رسیده است. در فاز صفر ضمن نگاهی به برنامه‌های دو سال گذشته و آسیب‌شناسی این برنامه‌ها، نظرات مراکز نظارت و ارزیابی سازمان، مرکز تحقیقات و شورای نظارت برای تعیین شاخص‌ها و الگوی برنامه‌های نوروزی مد نظر قرار گرفت.

در فاز اجرایی سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت از مهم‌ترین کارهای هماهنگی‌های نوروز 93 بود.

بخشی‌زاده ضمن ارائه گزارش روند برنامه‌ریزی توضیح داد: از بیست‌وهفتم اسفند 92 تا پانزدهم فروردین 93 به‌عنوان تقویم نوروزی انتخاب شد. ایام فاطمیه، اقتصاد مقاومتی و هدفمندی یارانه‌ها به‌عنوان سه نکته مهم در جدول پخش و برنامه‌ریزی برنامه‌های نوروز مورد توجه قرار گرفت که اثرات و بازتاب آن را در برنامه‌های نوروز 93 شاهد بودیم.

در گام بعدی، بعد از دریافت اطلاعات، گردآوری نوآوری‌های صورت گرفته دربرنامه‌های سال گذشته، سهم موضوعی هر شبکه، میزان و کیفیت وساختار متناسب با تعاریف هر شبکه مشخص شد.

به گفته بخشی‌زاده، 146 فیلم سینمایی و تلویزیونی شامل 52 اثر ایرانی و 46 اثر خارجی، چهار سریال، برنامه‌های مستند، کودک و نوجوان، برنامه‌های خانواده‌محور، برنامه‌های معارفی، ورزشی و مسابقات از ساختارهای تعیین شده بود.

وی نمایش حضور میلیونی مردم در اردوهای زیارتی ـ سیاحتی راهیان نور را یکی دیگر از برنامه‌های تعیین شده برای نوروز 93 ذکر کرد.

به وعده‌ خود وفا کردیم

علی دارابی، معاون رسانه ملی در امور تلویزیون در این مراسم گفت: قدردانی‌هایی که سازمان‌‌ها و مسئولان مختلف از برنامه‌های نوروزی کردند، نشان داد برنامه‌های نوروز امسال همچنان که پیشتر وعده داده بودیم خوب و پرمخاطب بود.

وی تاکید کرد: هیات داوران با دقت و صبوری آثار نوروزی تلویزیون را داوری کردند و به تمام نکات مطرح شده در این برنامه‌ها توجه داشتند.

دارابی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سال 93 را سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی نامگذاری کردند. همکاران من تلاش کردند تا مولفه‌های این مساله را برای مخاطبان تبیین کنند. همچنین توجه و صیانت از زبان فارسی، گویش‌ها و لهجه‌های محلی یکی دیگر از نکات مورد توجه در برنامه‌های نوروزی بود.

دارابی اظهار کرد: رسانه ملی در تولید برخی برنامه‌ها مانند مشاعره، قندپهلو و سریال پایتخت در حمایت از زبان فارسی و لهجه‌ها کار بزرگی انجام داد. سیروس مقدم و محسن تنابنده در راستای حفظ و گسترش فرهنگ یکی از اقوام ایرانی کاری شایسته کرده‌اند که باعث تشکر و قدردانی نهادها و سازمان‌ها شد.

وی با ذکر این نکته که هم‌اکنون ده نهاد یا سازمان در نوبت قدردانی از سریال پایتخت هستند، افزود: این سریال در کنار بقیه سریال‌های نوروزی کام مردم را شیرین کرد.

وی ضمن اشاره به تاکیدها و اصرارهایی که در زمینه ادامه تولید سریال پایتخت وجود دارد، به برخی نکات مطرح شده و ارزش‌های این سریال پرداخت. معاون رسانه ملی در امور تلویزیون اعلام کرد: در ده سال گذشته بیش از 1400 فیلم تلویزیونی تولید کردیم در حالی که تولیدات سینما سالانه کمتر از صد فیلم است. تولید 1400 فیلم یعنی توجه به فرهنگ بومی در کنار اشتغالزایی برای هنرمندان، 500 سریال در ده سال گذشته در تلویزیون تولید شده و تعداد شبکه‌های تلویزیون از ده به 17 شبکه افزایش یافته است که باعث ایجاد تکثر، تنوع و تخصص شده است. در ده سال گذشته 20 سریال الف ویژه تولید کرده‌ایم که در بیش از 40 کشور دنیا به نمایش درآمده‌اند.

دارابی نمایش این سریال‌ها در کشورهای خارجی را صدور فرهنگ دانست و افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در ده سال آینده 72 سریال الف ویژه در تلویزیون ساخته شود که 30 عنوان از این سریال‌ها به حوزه دفاع مقدس اختصاص خواهد داشت.

به گفته دکتر دارابی، امروزه مردم بیش از سه‌ساعت تلویزیون تماشا می‌کنند. وی در این باره گفت: این مساله افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود و در عین حال مسئولیتمان را سنگین می‌کند. در نوروز 93، چهار سریال به نمایش گذاشتیم، روزانه 24 مستند فاخر ایران و جهان را پخش کردیم و 146 فیلم سینمایی پخش شد که با وجود تحریم‌ها و مشکلات دوبله و آماده‌سازی این فیلم‌ها، همکاران من کار بزرگی را به انجام رساندند. 46 فیلم از فیلم‌های نوروزی تلویزیون آثاری بود که برای اولین بار در کشور ما به نمایش درآمد و پیش از آن در کشورهای آسیایی و حتی برخی کشورهای اروپایی نیز به نمایش درنیامده بود.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های آقای گزارشگر، کلاه‌قرمزی، سریال‌های نوروزی، قندپهلو و دیگر برنامه‌های موفق تلویزیون تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های شاخص نوروز 93، برنامه‌های معارفی تلویزیون بود، شبکه قرآن و معارف سیما کار سنگین و خطیری را نوروز امسال در تقارن بین فاطمیه و ایام نوروز به انجام رساند.

وی در پایان از مدیران سازمان، برنامه‌سازان و تمام نهادها و سازمان‌هایی که تلویزیون را یاری کردند تا بهتر و دیدنی‌تر از سال گذشته باشد قدردانی و تشکر و اظهار امیدواری کرد برنامه‌های تلویزیون در طول سال نیز مانند سریال پایتخت،خانه گرم‌کن، خیابان خلوت‌کن و ماهواره خاموش‌کن باشد.

قدردانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از رسانه ملی

در مراسم قدردانی از برترین‌های برنامه‌های نوروز 93، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر فیروزآبادی با ارسال لوح سپاس از رئیس رسانه ملی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، در متن این نامه خطاب به سیدعزت‌الله ضرغامی، رئیس رسانه ملی آمده است:

دوران هشت سال دفاع مقدس، نمونه بارز تجلی پایداری و مقاومت ملت سلحشور کشورمان در مقابله با استکبار جهانی بوده و زنده نگه داشتن یاد آن دوران، وظیفه همگانی است.

بی‌شک شناخت باورها و ارزش‌های دوران حماسه و ایثار دفاع مقدس و شاخصه‌های نهفته آن گنج پایان‌ناپذیر می‌تواند کمک شایانی به غنای فرهنگ ایرانی اسلامی کند.

برابر گزارش رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، رسانه ملی در ایجاد فرصت‌های زیارت با معرفت اقشار مختلف مردم انقلابی کشورمان از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس و احیای این سنت حسنه که ابتکاری انقلابی و الهی است، نسبت به سال‌های گذشته، رشد کمی و کیفی مطلوبی داشته که مبین تلاش ارزنده و وافر رسانه ملی بوده و شایسته قدردانی می‌باشد.به این وسیله از هدایت و مدیریت جنابعالی و تلاش ارزشمند معاونان، مدیران و همکاران محترم در مرکز و دیگر استان‌ها در سال 1392 و نوروز سال 1393 در تبیین و معرفی ابعاد فرهنگی حماسی و تبلیغی هشت سال دفاع مقدس قدردانی و تشکر می‌کنم.

نقش موثر تلویزیون در پربار کردن راهیان نور

در ادامه مراسم سردار بهمن کارگر با تشکر از مدیران و برنامه‌سازان تلویزیون و تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و حضرت امام خمینی(ره) درباره نقش تلویزیون در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اوایل دهه 80 حدود 400 هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند. این روند سال گذشته به چهار میلیون نفر رسید. یکی از دلایل رشد قابل توجه شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور، برنامه‌های تلویزیون در حوزه دفاع مقدس است.وی تاکید کرد: تلویزیون در بسیاری از مسائل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ها جلوتر است و امیدوارم این موفقیت هر روز بیشتر شود.

سردار کارگر در پایان از هنرمندان و برنامه‌سازان نوروزی تلویزیون و حاضر در مراسم دعوت کرد در اردو‌های راهیان نور شرکت کنند.

شهاب مرادی: تلویزیون انتقادپذیر است

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برنامه‌سازان رسانه ملی تشکر کرد و گفت: در برنامه‌های تلویزیون در نوروز 93، حرمت ایام فاطمیه بخوبی رعایت شد.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی با بیان این‌که کار در تلویزیون بسیار دشوار است، تاکید کرد: همه باید به برنامه‌های تلویزیونی کمک کنند، باید تمام این برنامه‌ها نقد شود و کارشناسان و متخصصان باید نظرات خود را در ارتباط با این برنامه‌ها عنوان کنند.

وی افزود: تلویزیون سعه‌صدر بالایی دارد، من همواره برنامه‌های این رسانه را انتقاد می‌کنم، همیشه هم از این انتقادها استقبال شده است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این‌که یک اتفاق اجتماعی در برنامه‌های تلویزیونی شکل گرفته از برنامه‌سازان و بازیگران سریال پایتخت 3 تشکر کرد و گفت: مردم نقی را دوست دارند و او را کاملا باور کرده‌اند، این سریال انس و باور یک خانواده نجیب ایرانی را که هم مسائل دینی و ملی در آن رعایت می‌شود، نشان می‌دهد که باید به آنها خدا قوت گفت.

مرادی با بیان این‌که حرمت ایام فاطمیه در برنامه‌های تعطیلات نوروز سیما، بخوبی رعایت شد، ادامه داد: شبکه دو و تمام شبکه‌ها تلاش زیادی می‌کنند، مردم ما متدین هستند و انتظار دارند که به باورهایشان احترام گذاشته شود.

وی تاکید کرد: شأن مردم است که برنامه‌های خوب ساخته می‌شود، این اقدامات در رسانه ملی در حال رخ دادن است.

رئیس پلیس راهور: تلویزیون ترافیک نوروزی را کاهش داد

رئیس پلیس راهور کشور، با قدردانی از نقش موثر صدا و‌سیما در کاهش حوادث ترافیکی گفت: تلویزیون رعایت قانون را‌به گفتمان عمومی تبدیل کرده است.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، سردار اسکندر مومنی گفت: حوزه معاونت سیما همانند دیگر حوزه های رسانه ملی در سطح مدیران و برنامه سازان با عزمی بسیار بزرگ و ستودنی، متعهدانه و هوشمندانه نقش بسیار برجسته خود را ایفا کردند.

سردار مومنی تصریح کرد: اطلاع رسانی از وضع جاده ها و تقویت نشاط مردم که حاصل تلاش رسانه ملی بود در کاهش تخلفات و نحوه رانندگی بسیار تاثیرگذار بود.

وی افزود:موضوع ترافیک به صورت دستوری و شعاری حل نمی‌شود و گاهی چند ثانیه پیام ترافیکی در یک مجموعه تلویزیونی بسیار موثرتر از دیگر اشکال پیام رسانی در این باره است.

معاون حفاظت محیط‌زیست: «پایتخت 3» گل سرسبد برنامه‌های محیط‌زیستی بود

معاون حفاظت محیط‌زیست، سریال «پایتخت 3» را گل سرسبد برنامه‌های محیط‌زیستی سیما معرفی کرد و گفت: صدا و سیما در مدت زمان کمی توانست به نتیجه قابل قبولی در زمینه انتقال فرهنگ محیط‌زیستی برسد.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، احمدعلی کیخواه در مراسم قدردانی از برگزیدگان برنامه‌های نوروزی به تشکیل کارگروه مشترک صدا و سیما و سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: این کارگروه مشترک طی جلسه‌ای میان رئیس سازمان محیط زیست و مسئولان سازمان صدا و سیما تشکیل شد که نتایج بسیار قابل توجهی داشت.

وی در ادامه سریال پایتخت 3 را گل سرسبد برنامه‌های محیط‌زیستی صدا و سیما اعلام کرد و افزود: پخش این سریال، دو فرضیه را ثابت کرد؛ یکی ظرفیت بالای صدا و سیما در توسعه حفاظت از محیط‌زیست و دیگری قدرت هنر را.

به گفته معاون حفاظت محیط زیست، صدا و سیما با پخش این سریال ثابت کرد که می‌تواند اقدامات بسیار بزرگی انجام دهد؛ یعنی کارهایی که سازمان حفاظت محیط‌زیست باید مدت‌ها روی آن کار می‌کرد تا به نتیجه برسد، صدا و سیما در مدت زمان کمی توانست آنها را به مردم انتقال دهد.

وی اصل 50 قانون اساسی را بسیار هوشمندانه دانست و گفت: این اصل، حفاظت محیط زیست را وظیفه عمومی دانسته و صدا و سیما بخوبی می‌تواند این نقش را ایفا کند. در سریال پایتخت 3 هم این اتفاق بخوبی صورت گرفت. حتی اگر ده‌ها مقاله در این زمینه نوشته می‌شد، باز هم کسی مانند بهبود فریبا، نمی‌توانست مشکلات محیط‌بانان را به این ظرافت منعکس کند.

کیخواه ادامه داد: محیط‌بانان پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند، تجهیزات کمی در اختیارشان است و شغل خطرناکی دارند؛ همه اینها در کمتر از چند ثانیه به مردم منتقل شد. اگر قرار بود ما این کارها را انجام ‌دهیم، باید زمان زیادی را برای آن اختصاص می‌دادیم.

معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست به قدرت هنر اشاره کرد و گفت: نکته دوم سریال پایتخت 3، هنرمندی بازیگران آن بود و به ما نشان داد که رسانه ملی ظرفیت زیادی در انتقال فرهنگ محیط‌زیست دارد و ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور هم در مراسم قدردانی از برترین‌های نوروز 93 با ذکر این نکته که ادبیات تلویزیون در زمینه رفاه اجتماعی ستودنی است، گفت: درهای سازمان بهزیستی به روی همه هنرمندان و برنامه‌سازان باز است و ما آماده حمایت از طرح‌ها و ایده‌های هنرمندان در حوزه‌های مرتبط با تقویت بنیان خانواده و بهتر زیستن هستیم. هاشمی در پایان خواستار تشکیل یک کارگروه یا دفتر مشترک با سازمان صداوسیما شد.

برگزیدگان

مسابقات معارفی و قرآن: محمد صیرفی (مجری) و حجت الاسلام علوی (کارشناس) برنامه یاد خدا و علی اکرمی (تهیه‌کننده) و سیدوحید مرتضوی و الهام غفاری (مجریان) مسابقه چشمه‌های جاری.

مستندهای معارفی و قرآنی: علی افشاری برای تهیه مستند یک کلام حرف حساب (شبکه قرآن و معارف سیما) انتخاب شد و از حجج اسلام غیاث، دکتر رفیعی و شهاب مرادی به عنوان کارشناسان مذهبی که بیشترین همراهی را با برنامه‌های تلویزیونی و مخاطبان سیما داشتند؛ قدردانی شد.

برنامه‌های ویژه شعار سال: به دلیل تحقیق و پژوهش و انتخاب مهمانان متناسب با موضوع و استمرار هدفمند برنامه‌ها در طول تعطیلات نوروزی از محسن رفیعی برای تهیه برنامه دریچه(شبکه یک) قدردانی شد.

مسابقات تلویزیونی: به دلیل نوآوری و خلاقیت در طراحی و اجرای مسابقه از حسین آقازمانی (طراح و برنامه‌ریز)، مهدی محمدی (تهیه‌کننده) و محمدرضا احمدی (مجری) مسابقه آقای گزارشگر(شبکه سه) قدردانی شد.

مستندهای تلویزیونی: از مستندهای حیات خانه ما (شبکه دو) و با سیمره (شبکه جام‌جم) قدردانی شد.

برنامه‌های صبحگاهی: برنامه صبحی دیگر(شبکه آموزش) به تهیه‌کنندگی سیدرامین ملکی موسوی و اجرای نیما کرمی (مجری) قدردانی شد.

تله‌فیلم: از شبنم عرفی‌نژاد کارگردان فیلم فصل تازه (سیمافیلم)، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده فیلم فریادهای خاموش (شبکه دو)، رهبر قنبری و بابک نبی‌زاده برای نگارش فیلمنامه پنجره (شبکه دو) قدردانی شد.

در این بخش از سعید چنگیزیان برای بازی در تله‌فیلم دنیای بهتر و ریما رامین‌فر برای نقش‌آفرینی در فیلم تلویزیونی چند روز بیشتر قدردانی شد.

برنامه‌های تحویل سال: برنامه سه ستاره (شبکه سه) به عنوان بهترین ویژه‌برنامه تحویل سال انتخاب و از احسان علیخانی (مجری و تهیه‌کننده) و علی زلقی (کارگردان تلویزیونی) این برنامه قدردانی شد.

جایزه ویژه هیأت داوران بخش برنامه‌های ترکیبی و مسابقه به برنامه قندپهلو (شبکه آموزش) اهدا و از رضا رفیع (کارشناس و مجری)، شهرام شکیبا و ناصر فیض (کارشناس) و امیر قمیشی (تهیه‌کننده) قدردانی شد.

بخش کودک و نوجوان: برنامه کلاه قرمزی 93 جایزه ویژه هیات داوران در بخش کودک و نوجوان را کسب کرد و از ایرج طهماسب (کارگردان، مجری و نویسنده)، حمید جبلی (نویسنده، عروسک‌گردان و صداپیشه) و حمید مدرسی(تهیه‌کننده برنامه) قدردانی شد.

برنامه‌های ورزشی: از برنامه جام بیستم (شبکه ورزش) و مهدی توتونچی تهیه‌کننده برنامه قدردانی شد.

دوبله: بهرام زند به عنوان بهترین مدیر دوبلاژ فیلم‌های سینمایی، غلامعلی افشاریه بهترین مدیر دوبلاژ مستند، ناصر طهماسب بهترین مدیر دوبلاژ پویانمایی معرفی شدند و از حسین شایگان برای بهترین ترجمه و ویراستاری و سیدمحمد کشفی برای بهترین صدابردار و صداگذاری قدردانی شد. همچنین از حسن طرازنده و فریدالدین امامی مدیران واحدهای دوبلاژ و رپرتاژ قدردانی شد.

مجموعه‌های نمایشی: در این بخش از حسین غضنفری تدوینگر و فرشاد گل‌سفیدی تصویربردار سریال «روزهای بد به در» قدردانی شد. امین حیایی و بهاره رهنما به عنوان بهترین بازیگران مرد و زن برای بازی در مجموعه «خوب، بد، زشت» معرفی شدند و از امیر پرتوزاده صداگذار سریال پایتخت 3 و محمد علیزاده شالچی صداگذار سریال «ما فرشته نیستیم» قدردانی شد. در این بخش به سازندگان سریال پایتخت 3 هم جوایزی اهدا شد و از سیروس مقدم کارگردان، الهام غفوری تهیه‌کننده، نسرین نصرتی، مهران احمدی، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، هدایت هاشمی، هومن حاج‌عبداللهی، ریما رامین‌فر و منگ هان‌ژانگ بازیگران مجموعه پایتخت 3 قدردانی شد و به امیر معقولی (تصویربردار)، خشایار الوند و حسن وارسته (نویسندگان)، خشایار موحدیان و سعید سیاح (تدوینگرها) و فواد نجف‌زاده (مجری طرح)، آرزو غفوری (طراح صحنه)، مجید اسکندری (طراح و مجری گریم)، آریا عظیمی‌نژاد (آهنگساز)، محسن تنابنده (طراح، بازیگردان، مشاور کارگردان، سرپرست نویسندگان و بازیگر) جوایزی اهدا شد.

مهندس ضرغامی: نوروز امسال تلویزیون پر مخاطب، موفق و کم خطا بود

رئیس سازمان صدا و سیما در نامه‌ای به علی دارابی، معاون رسانه ملی در امور تلویزیون ضمن قدردانی از رشد کیفی برنامه‌های نوروزی تلویزیون، برنامه‌های امسال را راضی‌کننده ‌ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون در بخشی از این نامه آمده است: امسال برنامه‌های نوروزی تلویزیون از غنای بیشتری برخوردار بود و توجه قابل قبولی به نیازهای ملی چون محیط‌زیست، هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده شده بود. همچنین در کنار برنامه‌ریزی خوب و راضی‌کننده در تولیدات نمایشی، مستند و برنامه‌های سرگرم‌کننده و طراحی مناسب برای انتقال پیام‌های سازنده از برجستگی‌های برنامه‌های تلویزیون بود. برنامه‌های معنوی به‌ویژه انعکاس گسترده و اثربخش راهیان نور و اطلاع‌رسانی مستمر و آگاهی‌بخش از وضع آب‌و‌هوا، جاده‌ها و نیازهای مسافرتی هموطنان در شرایطی صورت گرفت که تلویزیون یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های خود را طی کرد.

همکاری و هماهنگی بخش‌های تولیدی و نظارتی به‌ویژه هوشمندی و پرکاری مدیران پخش باعث شد تا اشکالات نظارتی در حد قابل قبولی کاهش یابد.

ابراز رضایت مردم در سطح گسترده و ملی و اظهارنظرهای فراوان مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و نیز برگزاری جلسات متعدد قدردانی و تشکر از سوی دستگاه‌ها و نهادها، حاکی از موفقیت شما در نوروز امسال است.

خوش‌تر آن باشد که سر دلبران / گفته آید در حدیث دیگران

در خاتمه این نامه آمده است: ضمن تشکر از جنابعالی، مراتب سپاس و تحسین اینجانب را به همه هنرمندان عزیز، برنامه‌سازان و مدیران محترم تلویزیون ابلاغ کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها