رمزگشایی از یک مصاحبه

کفشدوزک مایلی کهن چه کسی بود؟

محمد مایلی کهن بار دیگر در مصاحبه ای درباره مشکلات پرسپولیس و اتفاقات این تیم در فصل گذشته صحبت کرده و البته باز هم به علی دایی و محم رویانیان تاخته است.
کد خبر: ۶۶۴۹۱۰
کفشدوزک مایلی کهن چه کسی بود؟

سایت جام جم ورزشی - مایلی کهن در بخشی از گفت و گوی بلند با تسنیم درباره بازیکنان پرسپولیس صحبت کرده است:«پرسپولیس در این فصل فقط رونالدو و مسی را کم داشت و تمام بازیکنان را از این ور و آن ور گرفته بودند. آقایان می‌گویند در پرسپولیس دست به جوانگرایی زده و بازیکنان جوان گرفته‌اند. کدام جوانگرایی؟ این بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند همه در تیم‌های دیگر بازی کرده و به فوتبال ایران معرفی شده بودند.»

اما نکته ماجرا جایی است که مایلی کهن در ادامه می گوید:« در پرسپولیس به گونه‌ای رفتار شد که حتی «کفش‌دوزک» هم برای این تیم خط و نشان کشید! من در مورد مسائل فنی پرسپولیس نمی‌توانم نظر بدهم، چرا که در واقع آقایان با خط و خطوطی که داشتند، با بازی‌های فامیلی که انجام دادند و ... دل همه هواداران پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها را خون کردند.»

حالا مشخص نیست منظور مایلی کهن از کفش دوزک چه کسی است.آیا منظور او مهرداد کفشگری است که یک بار در مصاحبه ای گفت شرایط تیم و مشکلات مالی به ستوهش آورده و برای رفتن از این تیم لحظه شماری می کند اما بلافاصله در مصاحبه دیگری حرف هایش را تغیرداد و گفت دوست دارد تا آخر عمرش در پرسپولیس بماند.

از طرفی بعید نیست منظور مایلی کهن از کفش دوزک علی کفاشیان باشد که اخیرا به خاطر آن 2 میلیارد تومان با پرسپولیسی ها سرشاخ شد و آخر سر هم 2 میلیارد را خرج امور فدراسیون کرد تا پرسپولیسی ها از او دل چرکین شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها