رییس فدراسیون وزنه برداری وضعیت ملی پوشان وزنه برداری را مطلوب توصیف کرد و افزود : تا پیش از اعزام به مسابقات اینچئون و جام جهانی قزاقستان 2 بار رکورد گیری خواهیم داشت .
کد خبر: ۶۶۴۸۹۳
رضا زاده : حداقل 2 مدال طلا سهم ایران از اینچئون خواهد بود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان حسین رضا زاده در جریان دیدار سید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری، گزارشی از روند آماده سازی ملی پوشان کشورمان ارائه کرد .
وی گفت : هم اکنون 14 نفر از وزن 62 تا +105 کیلوگرم مرحله دوم اردوی آماده سازی را زیر نظر مربیان برجسته کشورمان اقایان زارع و پانزوان پشت سر می گذارند .
رییس فدراسیون وزنه برداری همچنین توضیح داد :3 مرحله اردوی دیگر هم برگزار خواهیم کرد که این اردوها قطعا بیرون از تهران خواهد بود.
وی افزود : شرایط اردونشینان بسیار خوب است و تا زمان برگزار ی مسابقات به بالاترین سطح از آمادگی دست پیدا خواهند کرد و ما امیدواریم در اینچئون به مدالهای خوش رنگی دست پیدا کنیم .
رضا زاده با بیان اینکه پیش بینی نتیجه در رویداد مهمی چون المپیک اسیایی با حضور کشورهایی چون کره ، ازبکستان و چین بسیار مشکل است ادامه داد : اما کسب 2 مدال طلا غیر ممکن نیست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها