جام جم در گفتگوی اختصاصی بررسی می‌کند

حسین هدایتی چقدر ثروت دارد؟

در این جلسه که برای شرایط واگذاری باشگاه پرسپولیس با حضور حسین هدایتی برگزار شده بود دایی و پروین به مجادله ی کلامی تندی با یکدیگر پرداختند.
کد خبر: ۶۶۴۸۶۰
پروین خطاب به دایی:  اگه اینجا نبود دُرُستِت می‌کردم/دایی: شما که هیچی، من تموم نوچه‌هاتم آدم می‌کنم

شاید یکی از پر حاشیه ترین اتفاقات سال 92 مربوط به درگیری علی دایی و علی پروین در ساختمان وزارت ورزش بود که البته ماجرایش چندان در رسانه ها درز پیدا نکرد.، در این جلسه که برای شرایط واگذاری باشگاه پرسپولیس با حضور حسین هدایتی برگزار شده بود دایی و پروین به مجادله ی کلامی تندی با یکدیگر پرداختند که اگر حضور امثال خادم و هدایتی نبود مشخص نبود پایان این درگیری به چه سر انجامی می کشید!

این درگیری پس از اعتصاب معروف بازیکنان پرسپولیس تشکیل شده بود که مجله تماشاگران مجادلات کلامی این جلسه را افشا کرده است.
این جلسه حالت آرام و نرمال خودش را پیگیری می کرده که حرف های کنایه آمیز دایی ، خون پروین را به جوش آورده و سرپرست پرسپولیس دایی را تهدید کرده است. دایی در ابتدا صحبت هایش را با کنایه به پروین آغاز کرده:

ببینید آقای خادم! متاسفانه توی جمع خودمون میگم، جمع پرسپولیسیا، این عادت بدیه که هر کی میاد پرسپولیس کار کنه، همون پرسپولیسیا، همون پیشکسوتاش میذارن تو کارش! دنبال اینن که یه جوری خرابش کنن. من مطئنم همین الان اطلاعات غلطی درباره دریافتی من به شما دادند.موقعی که میام فایل صوتی بزرگترمو گوش می کنم که علیه من حرف می زنه، اینور و اونور می گه که خیلیا حاضرن بیان مجانی کار کنن... در حالی که خودشون بالای 500 میلیون می گیرن، ماشین می گیرن ، ولی کسی که میاد با این وضعیت تورم، 40 درصد هزینه ی تورم رو میاره پایین باهاش اینجوری برخورد می کنن. من تیمم از 4 ماه قبل می خواستن تمرین نکنن، هی امروز به خاطر من، فردا به خاطر من، اما وقتی پیشکسوتم میاد پشت سرم دروغ میگه، پشت سرم حرف بزنه، من اینا رو قبول نمی کنم.

این آغاز درگیری بود. دایی با این سخنرانیه تند میخ خود را محکم کوبید و پیش چشم هدایتی و خادم مسئولان وزارت ورزش کنایه هایش را به پروین انداخت. از همین‌جا بود که جلسه وارد حاشیه شد و از داخل اتاق مشاور وزیر ورزش سر و صدا بلند شد.

در ادامه خادم به دایی می گوید که گفته شده پشت سر اعتصاب بازیکنان شما قرار داشته اید . و البته رسیدهایی هم وجود دارد که مبلغ قابل توجهی از قراردادتان را دریافت کرده اید. دایی در پاسخ می گوید:

ببخشید من دست کسی رسیدی ندادم. من اونقدر زرنگتر از این حرفام که به دست کسی رسید ندم! اینکه ببخشید بیان اینجا رسید و کاغذ بدن، منو ناراحت می کنه. اینکه بگن فلان شخص مفتی هم اینجا کار می کرده منو ناراحت می کنه!

پروین: علی آقا منظورت به منه، بذار بگم...
دایی: آره منظورم با شماست!
پروین: راه دور نرو بابا... تند نرو. گوش کن، به امام زمان اگه اینجا نبود درستت می کردم!
دایی: منو درست می کنی!؟ ببین صحبت کردنش رو! صحبت کردنتون رو بفهمین آقا! ببخشید عذر می خوام اینجا به ناموس زهرا جلوی دکتر دادکان گفتم اون زمان گذشته...
پروین: جلوی دادکان درستت می کنیم!



در اینجا خادم جلوی بگو مگوی بیشتر را می گیرد و عنوان می کند اصلا حرف مال این چیزها نیست! اما آتش دایی و پروین تند تر از این حرف هاست و پروین به طاهری، عضو حاضر در جلسه می گوید رقم مالیات و دریافتی دایی را بخواند. اما درگیری ادامه می یابد:

دایی: باید یه سری مسائل مشخص بشه، ایشون یه جوری صحبت می کنن، ببخشید من بچه اردبیلم! موقعی که این آقا میشینه تو باشگاه پشت من حرف می زنه، فایل صوتی اش هم هست!

پروین: بله! آقای درخشان حاضر بود مجانی بیاد، ممد مایلی حاضر بود مجانی بیاد، افشینم همینطور!
دایی: آقا بیاد مفتی کار کنه، مگه شما همون ژوزه رو تایید نکردی ؟! الان 6 میلیارد هم به اون...
پروین: من تایید کردم؟!
دایی: آره، برای این برگه هاتونم من می گم مربی تیم بودم پول گرفتم، شما که مربی این تیم نبودین، هیچ کاره بودین، چرا اون موقع که پول می گرفتین چیزی نمی گفتین! ببخشید مگه تو باشگاهی که پشت سر من حرف میزنن من می تونم کار کنم؟!

اصلا عذر می خوام، من پول گرفته باشم، حق الزحمه‌ام هستش. اینکه ایشون اینجوری میان میگن آدمش می کنیم، ببخشید من هزار تا مثل آقای پروین رو...

دایی در اینجای جلسه حسابی داغ کرده بود که خادم از دایی خواست احترام بزرگترش را نگه دارد. اما دایی که از کوره در رفته بود ادامه داد...

ببخشین بزرگتره که جوابشو نمی دم! به قران شما که سهله، شما هیچی، تموم اون نوچه هاتونو یه جوری آدم می کنم که حظ کنین! این حرفا چیه، چون بزرگتره هر چی می خواد بگه؟!

پس از اینکه حاضران دایی و پروین را بالاخره آرام کردند از هدایتی خواسته شد صحبت هایش را انجام دهد. هدایتی هم که حسابی از اتفاقات جلسه شوک زده شده بود عنوان کرد با این فضای بوجود مگر کسی به حرف هایش گوش خواهد داد!؟
و این شد که یکی از جنجالی ترین جلسات باشگاه پرسپولیس برگزار شد. جلسه ای که به هیچ سرانجامی نرسید و البته اینکه تا این حد افراد حاضر در جلسه از بیان اتفاقات داخل آن خود داری و جلوگیری کردند عجیب بود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
بهتر است اقای پروین كنار برود و به جوانتر ها مثل اقای دایی امكان فعالیت بدهد چون در فوتبال مدرن جای ...
نیست . بلكه تخصص و دانش حرف اول را میزند .
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۱
۰
من میگم دایی ادم خوبی نیست
اوای باران
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
این دوتا فقط سنگ خودشونو به سینه میزنند.
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
دوست عزیزهركی حرف حق بگه آدم خوبی نیست؟
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
بابابسه دیگه فقط فقط به فكرخودشونند برای خودم كه بی خودی تعصب می كشم متاسفم/
حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
داش آكل وكاكا رستم باز هم شلوغش كردن دوره نوچه ونوچه بازی تمام شد فهمت بره بالا ؟؟؟؟
توحید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
من خودم استقلالی هستم دایی جان بچه ات دنیز خانم ،این فصل بیا استقلال یا برو كشورهای اروپایی ما ایرانی ها قدر ادم های مثل شما را نمی دانیم. پروین كیلویی چند است كسی كه ...ازش چه انتظاری هست خدا خودش جوابشو خواهد داد اقای دایی اقای گل جهان دوستت داریم شما بیش از 40 میلیون طرفدار داری در ایران
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۱
۰
من خودم استقلالی هستم ولی به آقای پروین خیلی علاقه دارم. درسته دایی بیشترین گل ملی رو داره اما همه یادشونه كه چند سال آخر بازیش بیشترین ضربه رو به تیم ملی زده و ده نفر دیگه داشتن جور كم كاری و بالا رفتن سنش رو تو بازیها می كشیدن.
حیف از اون همه گلزنی در جوانی كه در سالهای آخر اصرار به حضور در تیم ملی باعث نفرت و انزجار مردم از دایی شد.
نا گفته نمونه صدماتی كه دایی به پرسپولیس زد هم از یادها پاك نشده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها