نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف تکمیل سد در حال اتمام کوثر امسال بیش از دو میلیارد و 300 میلیون تومان منابع اعتباری دیگر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۶۴۷۵۰
اختصاص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل سد گیوی

به گزارش فارس، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان کوثر در مورد تداوم اعتبارات جذب شده برای تکمیل کارهای ساختمانی سد گیوی، اظهار داشت: در هفته گذشته و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت دستور تخصیص دو میلیارد و 300 میلیون تومان دیگر برای تکمیل کارهای ساختمانی سد گیوی از وزیر نیرو دریافت شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبار تخصیصی در سال گذشته ناچیز بود با تلاش‌های انجام یافته این میزان اعتبار در حالی دریافت شد که ممکن بود خزانه نیز مشکلاتی ایجاد کند که پیگیری‌های لازم تا مراحل نهایی حل مشکل جذب انجام گرفت.

رئیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان استان و آب منطقه‌ای نیز باید توجه داشته باشند برای پروژه‌ای که بیش از 86 درصد پیشرفت دارد در جذب اعتبار در سال گذشته عملکرد مناسبی نداشتند و باید علاوه بر این اعتباری که جذب شد، اعتبار دیگری هم از منابع استانی تخصیص دهند تا در زمانبندی مورد نظر کارهای ساختمانی سد پایان یابد و برای آبگیری آماده شود.

جعفری‌بنه خلخال اضافه کرد: مسئولان استان باید در نظر داشته باشند این اعتبار فقط برای از سرگیری کارهای اجرایی هزینه شود تا شاهد رونق فعالیت‌های ساختمانی سد باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این در حالی است که برای سد گیوی در بودجه سال 93 نیز اعتبار مناسبی در حدود 16 میلیارد تومان پیش‌بینی و تصویب شده که با اهتمام مسئولان اجرایی استان و اختصاص اعتبارات دیگر از منابع استانی و سایر منابع به یاری خداوند مردم منطقه شاهد آبگیری سد گیوی باشند.

وی یادآور شد: شبکه پایاب و زهکشی این سد که در حدود 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز باید از محلی که پیش‌بینی شده جذب اعتبار شده و تکمیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها