کد خبر: ۶۶۴۷۳۷
جمشیدی: بلاتکلیفی پرسپولیس به ضرر وزارت ورزش هم هست

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بلاتکلیفی این باشگاه را به ضرر وزارت ورزش می‌داند.

محمد جمشیدی درباره‌ شرایط پرسپولیس پس از پایان لیگ سیزدهم اظهار کرد: بعد از تمامی حواشی که سال گذشته برای پرسپولیس به وجود آمد، باز هم جایگاه خوبی برای تیم به دست آمد. اگر پرسپولیس این حواشی را نداشت به شما قول می‌دادم که دو سه هفته زودتر از پایان لیگ قهرمان می‌شدیم. به هر حال همه‌ تیم‌های بزرگ حاشیه دارند و اما امسال شدت حاشیه‌ها در پرسپولیس زیاد بود اما به لطف خدا و درایتی که سرمربی تیم داشت، پرسپولیس بعد از سه – چهار سال از ابتدای فصل در کورس بود و در پایان نایب قهرمان شد.

او درباره‌ی بلاتکلیفی مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم های کوچک هم وقتی تکلیف خود را ندانند ضربه می‌خورند. چه برسد به پرسپولیس که تیم بزرگی است و باید از همین الان فکر بستن تیم برای فصل بعد باشد. اگر وضعیت باشگاه زودتر مشخص شود اولا به نفع خود وزارت ورزش است که از حواشی دور شود تا بتواند به رشته‌های دیگر فکر کند، ثانیا پرسپولیس می‌تواند کار خود را زودتر آغاز کند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: یکی از مسئولان وزارت ورزش گفته بود تا اواسط این هفته اعضای جدید هیات مدیره مشخص می‌شود. به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس در این فصل اتفاقاتی بود که برایش افتاد نه مشکلات مالی. پرسپولیس بین خصوصی شدن یا دولتی ماندن گیر کرده بود و اتفاقاتی که در این زمینه افتاد خیلی روی باشگاه تاثیر گذاشت. ضمن اینکه در چند سال گذشته تغییر مدیریت در این باشگاه تبدیل به یک موضوع طبیعی شده است هیات مدیره‌ها چندین بار عوض شده‌اند. با این حال این حق وزارت ورزش است که نفرات مد نظر خود را برای هیات مدیره معرفی کند.

جمشیدی درباره‌ رابطه علی پروین با وزارت ورزش و تاثیر مصاحبه‌ انتقادی او از گودرزی گفت: علی پروین همیشه علی پروین است، او چکیده پرسپولیس بوده و اگر هم حرفی می‌زند وزارت ورزش آن را به حساب دلسوزی خواهد گذاشت و موضع نمی‌گیرد. همه پروین را می شناسند و باید بدانیم که او زحمات زیادی کشیده است.

او درباره‌ تصمیم پروین برای تعدیل نیروهای باشگاه پرسپولیس گفت: پروین قبل از پایان سال در یکی از نشست‌های هیات مدیره گفت که تعدادی از کارمندان باشگاه قراردادشان یک ساله است و نمی‌خواهم حضور آنها را در باشگاه تمدید کنم. بحث تعدیل در کار نبوده و پروین معتقد بود که نیازی به این همه نیرو در باشگاه نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره‌ این که وزیر ورزش گفته حاضر نیستیم بدهی‌های پرسپولیس را از بیت‌المال پرداخت کنیم و تبعات این تصمیم در آینده‌ این باشگاه گفت: طبیعی است که وزارت ورزش نباید به این راحتی بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند. من هم می‌توانم مدیر عامل باشگاه شوم و هر چه قدر دوست داشتم خرج کنم و بگویم وزارت ورزش هست و مخارج را می‌دهد. با این وجود پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت هستند و به نظر من وزارت ورزش باید به گونه‌ای رفتار کند که حداقل مدیران بعدی از خود بدهی جدیدی به جا نگذارند که پرسپولیس مثل الان دوباره به دردسر بیافتد.

او ادامه داد: رویانیان اوایل حضور من در هیات مدیره در یکی از نشست‌ها گفت که 20 میلیارد تومان از دوران مدیران گذشته بدهی داریم اگر طبق گفته‌ وزارت ورزش بدهی‌های باشگاه 60 میلیارد باشد، یعنی مبلغ 40 میلیارد متعلق به یکی، دو فصل گذشته بوده است. تیمی که این همه پتانسیل درآمدزایی دارد نباید این گونه بدهی به بار بیاورد. چنین باشگاهی باید طوری رهبری شود که برای فصل بعد پول هم در حساب خود گذاشته باشد. به هر حال امیدوارم وزارت ورزش با این مسائل به شیوه‌ مناسبی برخورد کند و مشکلات را هم برای خودش و هم برای پرسپولیس کم کند. (ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها