مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قراردادش شرط مهمی دارد: «اگر مهرداد برود برای تمدیدم آمادگی دارم.»
کد خبر: ۶۶۴۵۳۴
شرط عجیب مدافع پرسپولیس برای تمدید قراردادش

با مصدومیت مهرداد پولادی در فصل گذشته میثم حسینی در 90 درصد بازی های پرسپولیس در نیمه فصل اول به عنوان مهره ثابت به میدان رفت و توانست تا حدودی رضایت علی دایی و کادرفنی را جلب کند.

درست در اواخر بازی‌های لیگ مهرداد پولادی بهبودی از دست رفته را کسب کرد و توانست دوباره جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم پس بگیرد. همین موضوع تا حد زیادی باعث ناراحتی میثم حسینی و گوشه کنایه‌های او در محافل مختلف شد. حسینی از اینکه در چند بازی آخر به میدان نرفت شاکی بود.

همچنین او برای تمدید قرارداد فصل آینده عجله ندارد و در خفا گفته ابتدا منتظرم ببینم پولادی چکار می‌کند بعد برای تمدید قراردادم اقدام می‌کنم!

از سوی دیگر چپ پای ملی‌پوش سرخپوشان یعنی پولادی به هیج‌وجه از شرایطش در این تیم راضی نیست. بعد از اینکه مسئولین تیم به این بازیکن پیغام دادند پول به بازیکن مصدوم نمی‌دهند پولادی ناراحت شده و گفته: «به هیچ عنوان قراردادم را با این تیم تمدید نمی‌کنم.»

البته نایب قهرمانی پرسپولیس تا حد زیادی تصمیم جدایی‌طلبان این تیم به ویژه پولادی را تغییر داده و آنها منتظرند تکلیف باشگاه برای فصل آینده مشخص و آنها به پولشان برسند.

اما میثم حسینی همه چیز را در خصوص تمدید قراردادش به مهرداد پولادی ارتباط داده‌ و گفته: «اگر پولادی در پرسپولیس بماند شانس بازی برای من کم خواهد شد. از آن‌جا که اصلا به نیمکت‌نشینی علاقه ندارم باید ببینم تکلیف پولادی با پرسپولیس چه خواهد شد در صورتی‌که او تمدید کند من از اینجا می‌روم. اما اگر مهرداد برود برای تمدیدم آمادگی دارم.»(روزنامه 90)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها