مصدومیت کمک‌داور ربطی به تماشاگران نداشت

بهروان: نمی‌توان در جریان بازی قانون را آموزش داد

وقتی پای رفاقت و جذابیت های فوتبال به میان می آید

ردپای یکی از اعضای مطرح شواری شهر در انتخابات هیات فوتبال تهران

جذابیت های فراوان فوتبال سبب شده که حالا یکی از چهره های شناخته شده شورای شهر تهران نیز برای انتخابات هیات فوتبال تهران برنامه ریزی داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۴۵۱۴
ردپای یکی از اعضای مطرح شواری شهر در انتخابات هیات فوتبال تهران

به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که هنوز زمان دقیق انتخابات هیات فوتبال تهران اعلام نشده است، یکی از اعضای شناخته شده شورای اسلامی شهر تهران حمایت های گسترده خود را برای پیروزی بهنام ابوالقاسم پور در این انتخابات آغاز کرده است.
ابوالقاسم پور مهاجم اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس که هم اکنون نیز از مدیران شهرداری منطقه 20 تهران به حساب می آید، از جمله نامزدهای ریاست هیات فوتبال تهران است که اختلافات زیادی نیز با دکتر شیرازی رئیس کنونی هیات دارد.
در خصوص چهره شناخته شده و البته ورزشکار شورای شهر تهران باید عنوان داشت که وی از آن دسته افرادی است که علی رغم گرفتاری های فراوان، اتفاقات ورزشی را به خوبی رصد می کند و بر همین اساس هم اعتقاد دارد باید تغییرات گسترده ای در هیات فوتبال تهران رخ دهد.
رفاقت و نزدیکی ابوالقاسم پور به این چهره ورزشی سبب شده که حالا از وی به عنوان بزرگترین حامی مهاجم اسبق پرسپولیس برای تصدی ریاست هایت فوتبال تهران یاد شود.
سال گذشته بسیاری از اعضای شورای شهر تهران علاقه مندی خود را برای حضور در مدیریت ورزش کشور نشان دادند اما به واسطه مخالفت های سازمان بازرسی، هیچ کدام از آنها نتوانست برای ریاست فدراسیون های ورزشی نامزد شوند.
قرار بود انتخابات هیات فوتبال تهران در سال 1392 برگزار شود اما به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب و ثبت نام محدود نامزدها برای تصدی پست ریاست، این انتخابات به تعویق افتاد و به سال 1393 موکول شد.
با این تفاصیل تا به امروز هنوز کفاشیان و همکارانش زمان دقیق برگزاری این انتخابات را اعلام نکرده اند اما گفته می شود به احتمال زیاد در خردادماه یا تیرماه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها