تیم ملی جای لج و لجبازی نیست

آقای کفاشیان یکسویه قضاوت نکن

رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین واکنش خود نسبت به عدم همراهی ملی پوشان استقلال و سپاهان با تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی گفته است ، دیگر با این دو باشگاه همکاری نمی کند .
کد خبر: ۶۶۴۱۶۵
آقای کفاشیان یکسویه قضاوت نکن

هر چند شنیدن این حرف از زبان علی کفاشیان بعنوان رییس فدراسیون بعید است ، اما باید گفت در شرایطی که دو باشگاه استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا داشتند ، نیز می نمی توانستند به سادگی از ملی پوشان خود در آسیا صرف نظر کنند و آنان را براحتی تقدیم تیم ملی کنند . در اینکه اصل باید تیم ملی باشد ، حرفی نیست ، اما فکر نمی کنیم اردوی آفریقای جنوبی در شرایط حاضر مهمتر از اردوی آفریقای جنوبی بود و یقینا چند روز دیرتر رسیدن بازیکنان این دو تیم به این اردو ، به جایی بر نمی خورد .
از آقای کفاشیان رییس فدراسیون انتظار می رود که منطقی قضاوت کند ، نه سطحی ، چون سطحی نگریستن نتیجه اش این می شود که کارلوس کروش نیز از سر لجبازی افتاده و اعلام می کند که دیگر به بازیکنان سپاهان در تیم ملی احتیاجی نداشته و روی نام آنان به سادگی خط قرمز می شد . این یعنی اینکه احسان حاج صفی و رحمان احمدی به اتفاق سه بازیکن دیگر زرد پوشان دیگر جایی در ترکیب تیم ملی نخواهند داشت . هر چند که تیم ملی جای لج و لجبازی نیست و برای همین از رییس فدراسیون انتظار می رود که به جای قضاوت سطحی ، نقش خود را اصولی و بایسته ایفا کند . یقینا اگر علی کفاشیان نیز از موضعی منطقی برخوردار باشد ، کروش ریش و قیچی را بدست نمی گیرد که اعلام کند خط قرمز بر روی نام بازیکنانی می کشد که طی این سالها کلی برای آنها در فوتبال این مروز و بوم سرمایه گذاری صورت گرفته است .
حجت اله اکبرآبادی / جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
۰
۰
هم كی روش هم اقایان دیگه شورش را در آوردن با این لوس بازیها دربرزیل بالاتر از مالدیو ومو رد تفریح ومسخره دنیا خواهیم شد می گید نه این خط واینهم نشون مسخره ها جمع اش كنید ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها