کد خبر: ۶۶۴۰۷۷
لیست قراردادهای بازیکنان پرسپولیس آماده شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس ظرف 3 روز گذشته آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان را آماده کردند.

پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هیچ خبری از برنامه‌ریزی برای فصل آینده نیست و حتی دایی بارها درباره این موضوع اعتراض خود را اعلام کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تماس‌های مختلف نگرانی‌های خود را به وزارت ورزش درباره بلاتکلیفی بازیکنان و کادر فنی خود اعلام کردند و خواستار این شدند تا زودتر تکلیف پرسپولیس را مخصوصا در زمینه بازیکنان مشخص کنند.

با توجه به نگرانی دایی با دستور پروین و منتقمی لیست ریز قراردادهای بازیکنان پرسپولیس با باشگاه آماده شد و قرار است به زودی قرمزپوشان نامه‌ای را با این لیست به وزارت ورزش ببرند تا از بلاتکلیفی باشگاه آنها را باخبر کنند. قرار است طبق همین لیست در صورت مهیا شدن شرایط با بازیکنان گفت‌وگو و مذاکره برای فصل آینده شود.

خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه با توجه به تهدید فیفا مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها باید در قبال کاروالیو پولی را به وی پرداخت کنند و حتی پرسپولیسی‌ها را به کسر امتیاز و سقوط لیگ یک تهدید کردند مسئولان باشگاه به دنبال این هستند تا هر چه سریعتر این پول را پرداخت کنند البته این پول پیش‌بینی شده اما جالب است بدانید که مسئولان باشگاه به دنبال این هستند تا پس از هماهنگی‌های لازم این پول را پرداخت کنند تا در صورت تغییرات مدیریتی پول خود را بتوانند دریافت کنند از همین رو آنها منتظر مجوزهای لازم برای پرداخت این پول هستند که قرار است تا اواسط هفته پیش رو این پول پرداخت شود.(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها