پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیرقلعه‌نویی اشباع شده و دیگر انگیزه‌ای برای کسب موفقیت ندارد.
کد خبر: ۶۶۴۰۷۶
اکبری: قلعه‌نویی اشباع شده است

یدالله اکبری در مورد شکست استقلال مقابل الشباب عربستان گفت: متاسفانه با این باخت استقلال حذف شد. استقلال بازی خوبی انجام داد اما با این باخت همه چیز را از دست داد. متاسفانه هر چه ما اعلام کردیم که استقلال شرایط خوبی ندارد آقایان گوش نکردند.

وی در مورد اینکه مشکل استقلال در فصل جاری چه بود، عنوان کرد: مطمئنا مشکل فنی و مدیریتی داشتیم.

اکبری در مورد اینکه چرا استقلال امسال بازی زیبا به نمایش نمی گذاشت، خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی باید در این مورد جواب بدهد. او باید بگوید که چرا استقلال با این همه مهره نتیجه نگرفت. اینکه می گویند استقلال بازیکن نداشت را قبول ندارم و این حرف بهانه ای برای عدم نتیجه گیری تیم است. تمام بازیکنانی که به استقلال آمدند سال قبل از نفرات خوب تیم خودشان بودند.

پیشکسوت استقلال در ادامه با اشاره به اینکه هشدار عدم نتیجه گیری را داده بود، اظهار داشت: بعد از بازی رفت مقابل پرسپولیس در لیگ برتر که نتوانستیم حتی یک حمله روی دروازه این تیم تدارک ببینیم هشدار دادم که استقلال امسال مشکل دارد. متاسفانه این حرف به آقایان بر خورد و به من گفتند چرا علیه تیم حرف می زنم. با وجود اینکه آن موقع استقلال در صدر جدول بود می دیدم که تیم در آینده دچار مشکل می شود.

اکبری در مورد اینکه چه راه حلی برای رفع این مشکلات دارد، یادآور شد: مدیریت و هیأت مدیره باید در این مورد تصمیم بگیرند. به نظر من قلعه‌نویی اشباع شده و دیگر انگیزه زیادی ندارد. ما مربیان خوبی مثل علیرضا منصوریان و مهدی پاشازاده داریم که انگیزه بسیار زیادی دارند. ما با قلعه‌نویی سه قهرمانی آوردیم و استقلال قدرتمندی داشتیم اما اکنون او دیگر انگیزه ندارد. همچنین در بازیکنان نیز باید جوانگرایی صورت بگیرد. مطمئن باشید در صورت اینکه این تغییرات صورت بگیرد استقلال بار دیگر همان تیم قدرتمند می شود.( فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
جناب مثل اینكه یادت رفته قلعه نوعی در این چند سال اخیر بهترین مربی ایران بوده . حالا با یك باخت بد شد .مثل اینكه شما بازی را ندیدی كه داور متقلب چگونه استقلال را قربانی كرد .
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
آقای ایرانی عزیز این به اصطلاح پیشكسوتها دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها