به بازیکنان گفتم به کم قانع نباشید

فرکی: پاداش صعود زیارت خانه خداست

کد خبر: ۶۶۳۸۳۸
فرکی: پاداش صعود زیارت خانه خداست

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است شاگردانش می‌توانند قهرمان آسیا شوند.
حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی گفت: به همه مردم خوزستان این پیروزی با ارزش که توسط بازیکنان باغیرت تیم فولاد و حمایت تماشاگر بی نظیر اهوازی رقم خورد را تبریک می گویم. بازی بسیار خوبی و جذابی را برگزار کردیم و از کسب سه امتیاز در این بازی بسیار خرسند هستیم. با توجه به دیدار اول این گروه که در مقابل همین تیم الجیش برگزار کردیم در طول بازی های این گروه نقاط ضعف و قوت این تیم قطری را زیر ذره بین قرار دادیم که با کمک خداوند توانستیم با ارائه بازی بسیار خوب آنها را شکست دهیم هرچند می‌توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: بازی را تهاجمی آغاز کردیم اما برعکس جریان بازی گل دریافت کردیم. خوشبختانه عقب افتادگی جبران شد و در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط شدیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم، اما خوشحالم با سه گل پیروز میدان شدیم. تیم الجیش یکی از تیم های سخت این گروه بود که ما موفق شدیم از سد این تیم عبور کنیم. اما خوشحالی من پاداشی بود که خداوند سبحان نصیب من و همکارانم کرد و آن زیارت بارگاه پیامبر اکرم و خانه خداست که در بازی بعدی نصیب ما خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می‌تواند قهرمان آسیا شود، گفت: به بازیکنان خود گفتم به چیزهای کم قانع نباشند و همیشه برای بهترین ها تلاش کنند همانطوری که در لیگ برتر ابتدا با هدف رسیدن به سهمیه آسیایی آغاز کردیم اما بعدها پی بردیم که می توانیم به قهرمانی هم برسیم و چنین هم شد، امیدواریم در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران،‌ خوزستان و مردم اهواز باشیم.

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر ادامه داد: بازی پایانی ما یک بازی تشریفاتی خواهد بود و تمام برنامه ریزی‌ها و عزم خود را برای بازی‌های مرحله آینده جزم خواهیم کرد.( ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها