رییس شورای شهر تهران:

کرایه ها فقط یک بار گران می شود

رییس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: افزایش مکرر کرایه ها را نخواهیم داشت و تنها یک بار کرایه ها گران می شود.
کد خبر: ۶۶۳۵۸۴
کرایه ها فقط یک بار گران می شود

احمد مسجد جامعی با اشاره به زمان اجرایی شدن مصوبه شورای شهر تهران در خصوص کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: افزایش مکرر در این بخش نخواهیم داشت و تنها یکبار کرایه ها افزایش پیدا می کند و اگر قرار باشد افزایش دیگری بیش از مصوبه شورا نباشد باید تسهیلاتی به بخش هایی که در این حوزه ارایه خدمات می کنند، داده شود.

وی با بیان این که افزایش قیمت حامل های انرژی در سطح ملی اتفاق می افتد، افزود:تغییر قیمت ها نیز به صورت سراسری است. مانیز مصوبه شور را هم زمان با اعلام افزایش قیمت ها و به صورت سراسری اعلام می کنیم که اول اردیبهشت ماه نیست.

بررسی طرح به روز رسانی تجهیزات آتش نشانی در سال 93

مسجد جامعی با اشاره به پیگیری های شورا برای عدم تکرار حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری گفت: شورا طرح بروز رسانی تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی را مطرح کرده تا آن خاطره تلخ تکرار نشود. آتش نشانی اعلام کرد همه مسایل با تامین اعتبارات حل خواهد شد اما ما در شورا معتقد بودیم علاوه بر اعتبارات بررسی ساختاری و مدیرتی نیز باید بررسی شود.

نمایندگان شورا وظیفه شان پرسشگری است

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ادبیات نامانوس برخی از اعضا در شورا گفت: وظیفه اعضای شورا پرسشگری است و تک تک اعضا می توانند در تمامی مسایل ورود پیدا کنند و دستگاه ها نیز باید پاسخگو باشد و پرسشگری حق اعضای شوراست.

رییس شورای شهر تهران افزود: در برخی از مجالس قانونگذاری ادبیات نامانوس به عملیات فیزیکی هم منجر می شود اما دلیلی بر صرف نظر کردن نمایندگان از پرسش هایشان نیست.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها