زندگی تجملاتی بازیکنان فوتبال گاه مورد انتقادهای زیادی قرار می‌گیرد

بریز و بپاش‌های آقای ستاره

اتومبیل جدید دروازه بان فولاد

پورشه طلایی یک فوتبالیست/عکس

پورشه های یک میلیارد تومانی زیر پای فوتبالیست های ایرانی چه می کند؟ مدت هاست که این اتومبیل بسیار گران قیمت زیر پای فوتبالیست های ایرانی دیده می شود.
کد خبر: ۶۶۳۱۳۰
پورشه طلایی یک فوتبالیست/عکس

سایت جام جم ورزشی - سوشا مکانی دروازه بان فولاد به تازگی یک پورشه خریده و با آن جولان می دهد. این پورشه طلایی رنگ نزدیک به یک میلیارد تومان قیمت دارد.

در حالی که پورشه های یک میلیارد تومانی زیر پای فوتبالیست های ایرانی بیشتر و بیشتر می شود باز هم ناله های این فوتبالیست ها از بی پولی به گوش می رسد و باز هم این فوتبالیست های فنی و توانا(!) ادعا می کنند که پول زیادی از باشگاه هایشان نمی گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
اگه شرایط برگردد مردم انتقام سختی از همه آنها میگیرند
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
من خودم منتقد پولهای مفت ونجومی كه به فوتبالیستها وبرخی دیگه از ورزشكاران ایرانی شاغل دررشته های والیبال وبسكتبال و....هستم ومثل دكتردادكان معتقدم بهترین فوتبالیست ایرانی شاغل درلیگ داخلیمون بیشتراز100میلیون تومان نمی ارزه.ولی شما روبه شرفتون قسم میدم حالا كه بیرق مبارزه با ویژه خواری ومفت خوری بلند شده ،دررابطه با پولهای مفتی كه برخی ها درسایر مشاغل ،همچون برخی از به ظاهر هنرمندان عرصه موسیقی و سینما وت لویزیون،برخی از رجال سیاسی ونیمه سیاسی و وابستگان آنها،برخی ازاصناف خاص و... نیز مطلب نوشته وانتقادنموده وافشاگری نمائید.
masoud
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
۰
۰
سلام عینك بد بینی نیست اما درست نیست كه ورزش های مدال آور ما مثل كشتی.بسكتبال مخصوصا والیبال مورد بی مهری قرار بگیرن اونوقت فوتبال با میانگین سن 29برای لیگ برتر اینطوری پول بگیرن و هیچ افتخاری نیارن 40ساله المپیك نرفتیم قهرمانی آسیا وغیره كه بماند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها