کد خبر: ۶۶۲۹۲۴
هاشمی طباء : پرداخت‌های میلیاردی منشا مدیریتی دارد

مشاور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کار مشاوره، اجرایی نیست گفت: از من خواسته شد در کنار وزارت ورزش و جوانان باشم، مشاوره بدهم من هم قبول کردم.

به گزارش جام جم ورزشی هاشمی طبا در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حکمی که اخیرا از سوی دکتر گودرزی به وی اهداء شده، اظهار کرد: دکتر گودرزی با من درمورد طرح های عمرانی و تبصره هایی که در این خصوص در بودجه وجود دارد صحبت کردند و نظر من را خواستند و از من خواسته شد که این موضوع را بررسی کنم و به عنوان مشاور نظر بدهم برای کمک به ایشان و ورزش آماده ام.

وی ادامه داد :ضمن این که از من خواستند عضو شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان نیز شوم و من هم چون هر جا باشم درخدمت ورزش هستم و اگر کسی در این حوزه از من نظر بخواهد دریغ نخواهم کرد، پذیرفتم .

معاون اسبق رییس جمهور در خصوص مطالبی که در رسانه ها در این ارتباط به نقل از وی منعکس شده بود، گفت : من اعلام کردم که کار من در وزارت ورزش و جوانان اجرایی نیست، بلکه مشاوره است کسانی می توانند در این وزارتخانه کار اجرایی انجام بدهند که کارمند وزارتخانه باشند در حالی که من بازنشسته جای دیگری هستم .

وی در پاسخ به این سوال که ایا شما گفته اید که نباید این حکم علنی می شد گفت: نه من چنین چیزی نگفته ام و به هرحال این کار چیزی نیست که پنهانی باشد .

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی همچنین در مورد ساخت طرحهای نیمه تمام گفت : در ابن بخش حجم کار بسیار زیاد است واعتبارات تخصیص یافته کافی نیست. این بودجه اینکه این طرحها 10 یا 15 سال آنیده هم به پایان برسد تقریبا امکان پذیر نیست .

مشاور وزیر ورزش و جوانان افزود: آن چیزی که برای این طرح ها پیش بینی شده 3 تبصره بودجه ای است که با کمک انها نسبت به تکمیل طرح ها اقدام شود . به هرحال امیدوارم با کمک و مشاوره یکدیگر بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در مورد دستمزدهای بازیکنان گفت: این پرداختهای میلیاردی که از آسمان نیامده بلکه یک منشاء مدیریتی دارد. درواقع عملکرد نامناسب هیات مدیره و عدم کنترل مدیر عامل باعث شده کار به اینجا برسد.
هاشمی طبا ادامه داد: وقتی هیات مدیره نظارت درست ندارد و مدیر عامل هم هرکاری دلش می خواهد انجام می دهد و طرازهای مالی، مکانیزمهای کنترلی وجود ندارد، سود و وزیان ها و گزارش بازرسان مورد توجه قرار نمی گیرد تعهداتی ایجاد می شود که نمی شود آنها را اجرا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها