مردی که دوفرزند یک‌ساله خود را زنده‌به‌گور کرده بود، گفت به‌دلیل اختلافاتی که با همسرش داشت دست به این جنایت زد.
کد خبر: ۶۶۲۸۱۴

جام جم سرا: زنی ۲۰ساله ساعت ۱۴:۴۰ شنبه پابرهنه و در حالی‌که بسیار مضطرب و پریشان بود خودش را به پاسگاه «خنافره» واقع در شهرستان شادگان خوزستان رساند و از جنایتی هولناک خبر داد که شوهرش مرتکب شده بود.

این زن گفت: «شوهرم دو پسر دوقلویم را زنده‌به‌گور کرده است. او می‌خواست من را هم بکشد اما توانستم از خانه فرار کنم و خودم را به پاسگاه برسانم.»

ماموران بعد از شنیدن اظهارات این زن به‌سرعت به‌سمت خانه او راه افتادند و وقتی به محل رسیدند مرد ۳۰ ساله‌ای را دیدند که بسیار خشمگین بود. آنها این مرد را قبل از اینکه اقدامی انجام بدهد دستگیر و از او سلاح کلاشنیکف کشف کردند. ماموران سپس به جست‌وجوی خانه پرداختند اما اثری از دو کودک نیافتند تا اینکه فهمیدند کف یکی از اتاق‌ها کنده شده است.
ماموران بعد از کنارزدن گل‌ولای پیکرهای بی‌جان دو پسربچه یک‌ساله را پیدا کردند. به این ترتیب بازپرس ویژه قتل از موضوع مطلع و اجساد به دستور او برای تعیین علت مرگ و انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی‌قانونی منتقل شد. همچنین متهم به پاسگاه پلیس انتقال یافت و تحت بازجویی قرار گرفت.

متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: «از مدتی قبل با همسرم اختلاف داشتم و مشکلات ما روزبه‌روز بیشتر می‌شد تا اینکه قبل از قتل دوباره با زنم دعوا کردم و در حالی که عصبانی بودم تصمیم گرفتم او و دو پسر یک‌ساله‌ام را بکشم. برای این کار پسرانم را به یکی از اتاق‌ها بردم و مشغول حفر گودال شدم. آنها در تمام آن لحظات کنارم ایستاده بودند و تماشایم می‌کردند. بعد از اینکه گودال را کندم هر دو را داخل آن انداختم و رویشان را پوشاندم. دو پسرم هیچ مقاومتی نکردند.»

متهم ادامه داد: «قصد داشتم همسرم را هم به قتل برسانم اما موقعی که داشتم گودال را برای زنده‌به‌گور‌کردن دوقلوها می‌کندم او از خانه فرار کرد و نتوانستم جلویش را بگیرم.» بنابر این گزارش متهم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.|شرق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
۰
۰
اخه چرا این زمونه اینجوری شده با زنت اختلاف داشتی بچه هاتو زنده به گور میكنی اون طفلكیها چه گناهی كردن؟؟امیدوارم دولت اینجور افراد روانی بی وجدان بیرحمو به اشد مجازات برسونه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها