اکبر عبدی در فیلم سینمایی «پنگول» به کارگردانی جواد هاشمی نقش «غول کت» را بازی می‌کند.
کد خبر: ۶۶۲۷۹۵
اکبر عبدی «غول کت» شد

جواد هاشمی کارگردان سینما با بیان این مطلب که نیمه دوم اردیبهشت ماه پیش‌تولید فیلم سینمایی «پنگول» آغاز می شود، گفت: با توجه به اینکه داستان فیلم سینمایی «پنگول» در تابستان رخ می دهد، امیدوارم با برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم این فیلم سینمایی را اوایل تیرماه جلوی دوربین ببریم چراکه در این زمان جنگل‌ها کاملا سبز شده و می توانیم از فضای سبز موجود نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: بخش هایی از این فیلم سینمایی در تهران و بخش های دیگر آن در جنگل های شمال کشور فیلمبرداری می شود.

کارگردان فیلم سینمایی «اختاپوس» گفت: با اکبر عبدی برای بازی در نقش «غول کت» صحبت شد که او نیز از این پیشنهاد استقبال کرد، همچنین هومن حاجی عبدالهی نیز به عنوان صداپیشه شخصیت «پنگول» در این فیلم سینمایی حضور دارد. از بین عوامل این فیلم سینمایی که تا امروز مشخص شده اند می توان به هومن طالبی مجری طرح، امیر کاوه تهیه کننده و ایرج طلائیه مدیر تولید اشاره کرد.

هاشمی در در پایان با بیان این مطلب که بازیگران مجموعه «رنگین کمان» نیز در این فیلم سینمایی حضور دارند، افزود: نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «پنگول» را خودم برعهده دارم و تمام تلاش خود را کردم تا شیرینی های شخصیت پنگول را به صورت کنترل شده در این فیلم سینمایی استفاده کنم. امیدوارم فیلمی مفرح و سراسر آموزش برای کودکان و نوجوانان باشد.

«پنگول» یکی از شخصیت های عروسکی است که چند سالی در شبکه تهران میزبان کودکان است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها