رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

کشف 83 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح امنیت محله محور در پایتخت خبر داد و گفت: طی این عملیات 83 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و 9 سارق حرفه ای دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۲۷۷۹
کشف 83 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: بر اساس تدابیر رییس پلیس پایتخت و همچنین درخواست و تاکید شهروندان در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده شهر تهران، طرح پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان از سوی تیم های عملیاتی این پلیس به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که تیم های عملیات یازده سرکلانتری تهران بزرگ حضور داشتند، طرح کنترل و سرکشی از نقاط جرم خیز به منظور پاکسازی، دستگیری متهمان و کشف وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت مسروقه اجرا شد که طی آن کلیه نقاط جرم خیز، پارکینگ ها و محل هایی که امکان سرقت وجود داشت تحت بازرسی و نظارت قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: این طرح از روز گذشته آغاز و بامداد امروز خاتمه یافت که طی آن 59 دستگاه خودرو ، 24 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و در این ارتباط 9 سارق خودرو و موتورسیکلت در طرح های عملیاتی شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ خانچرلی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی، افزود: طرح امنیت محله محور بر اساس درخواست شهروندان و تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ به اجرا درآمده و این طرح در روزهای دیگر نیز اجرا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها