رئیس سازمان غذا و دارو خبر داد:

تولید آب معدنی در برخی مکان‌های آلوده

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند استان همدان از کشف هفت کیلو و 850 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۷۶۹
کشف بطری های آب معدنی با طعم تریاک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کریم ترکمان گفت: در پی کسب خبری از منایع اطلاعاتی مبنی بر انتقال مواد مخدر در از استان لرستان به استان کرمانشاه از طریق شهرستان نهاوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری اداره وی‍ژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان پس از انجام هماهنگی های لازم و قرار گرفتن در موقعیت های مشخص و رصد معابر مواصلاتی منتهی به شهرستان نهایتاً خودرو مذکور را مشاهده، شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک زمان مناسب خودرو را متوقف و سریعا راننده خودرو به همراه همسرش دستگیر و خودرو به معاونت مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهت بررسی بیشتر منتقل شد.

سرهنگ ترکمان گفت: در بازرسی های اولیه تنها اقلام قاچاقی از قبیل تعداد هزار و 270 عدد انواع لوازم آرایشی، چهار دستگاه لوازم برقی منزل و... کشف که پس از بررسی های بیشتر تعداد 13 بطری آب معدنی که از مقدار هفت کیلو و850 گرم تریاک پر شده و به طرز بسیار ماهرانه ای درون یکی از اجزای خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها