بدشانسی ورامینی‌ها در فیلیپین

سعید معروف در بیمارستان بستری شد

اتفاقی که از فصل آینده قطعی می شود

اعلام رقم قرارداد تمام بازیکنان و مربیان لیگ برتر

رقم قرارداد مربیان و بازیکنان فوتبال از فصل آینده رسانه ای می شود.
کد خبر: ۶۶۲۴۵۳
اعلام رقم قرارداد تمام بازیکنان و مربیان لیگ برتر

به گزارش جام جم ورزشی، عصر روز گذشته جلسه رئیس سازمان لیگ با مدیران سازمان بازرسی کشور برگزار و طی آن مقرر شد از فصل آینده ریز قرارداد تمام بازیکنان لیگ برتری رسانه ای شود .
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ با تایید این خبر گفت: قطعا این کار در لیگ چهاردهم صورت می پذیرد و ریز قرارداد مربیان و بازیکنان در جهت شفاف سازی رسانه ای می شود.
این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده که پیش از این عنوان می شد مفاد قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتری محرمانه است و نباید رسانه ای شود.
همین چند روز قبل بود که به واسطه اختلافات وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس، یکی از سایت های خبری اقدام به افشای میزان قرارداد بازیکنان پرسپولیس کرد، اقدامی که بازتاب بسیاری در جامعه ورزش داشت.
بعد از رسانه ای شدن لیست پرسپولیس، باشگاه نفت نیز داوطلبانه رقم قرارداد مربیان و بازیکنان خود را رسانه ای کرد تا مشخص شود نفت با هزینه ای زیر 7 میلیارد عنوان سوم لیگ را به خود اختصاص داده است.
در صورت رسانه ای شدن مبالغ قرارداد مربیان وبازیکنان لیگ برتر، کمک شایانی نیز به اداره مالیات می شود تا مالیات اعضای خانواده فوتبال را به درستی محاسبه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
ایولا منتظر رسانه ای شدنیم و با رقم های میلیاردی مقابله خواهند كرد پس قراردادی در حد عرف ببندین ای بازیكنان و مربیان فوتبالی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها