قهرمان لیگ نشدیم اما 2 عنوان باارزش به دست آوردیم

اولیویرا: خوشحالم که انصاری‌فرد آقای گل شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما نتوانستیم در لیگ برتر قهرمان شویم اما توانستیم دو عنوان با ارزش قهرمانی جام حذفی و آقای گلی را برای تیم‌مان به دست آوریم.
کد خبر: ۶۶۲۲۵۵
اولیویرا: خوشحالم که انصاری‌فرد آقای گل شد

سایت جام جم ورزشی - تونی اولیویرا در خصوص برد 3 بر یک تیمش مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ برتر گفت: از بازیکنانم راضی هستم که آن وظایفی که بر عهده گذاشته بودم به نحو احسن انجام دادند و اگر دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشتند نتیجه بهتری هم رقم می‌خورد البته کمی هم بدشانس بودیم که توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد کسب مقام آقای گلی لیگ برتر سیزدهم توسط کریم انصاری‌فرد که با 14 گل این عنوان را به دست آورد، گفت: از اینکه این بازیکن این عنوان را به دست آورده خیلی راضی هستم و خوشحالم که او برای دومین بار آقای گل فوتبال ایران شد. ما نتوانستیم در لیگ برتر قهرمان شویم اما توانستیم دو عنوان با ارزش قهرمانی جام حذفی و آقای گلی را برای تیممان به دست آوریم. خیلی از کار انصاری‌فرد خوشم آمد و باید بگویم که همه تیمم تلاش کردند تا او آقای گل شود و این نشان می‌دهد که بازیکنان ما چقدر با هم یک دل هستند و برای موفقیت یکدیگر تلاش می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کردید که در ورزشگاه آزادی 3 گل به استقلال بزنید، ادامه داد: ما وقتی برای یک بازی آماده می‌شویم سعی می‌کنیم تمام تلاش‌مان را بکنیم تا سربلند و پیروز از زمین بیرون بیاییم و هدف ما هم در هر بازی گل زدن است و فرقی هم نمی‌کند که در یک بازی یک گل بزنیم یا دو گل و یا بیشتر. ما همیشه با عقیده و احتمال بردن به زمین می‌آییم و همواره قصد داریم بازی خوبی انجام دهیم تا مقابل هوادارانمان سرمان را بالا بگیریم. به هر حال این بازی هم برای ما مثل تمام بازی‌ها مهم بود و نشان دادیم که بی‌انگیزگی تراکتورسازی فقط در روزنامه‌هاست.

تونی در پایان در مورد دیدار این هفته تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان به فارس گفت: بازی استقلال برای ما تمام شده و دیگر به این بازی و نتیجه‌اش فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های بین‌المللی آسیایی آماده شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها