بدون شک سال 92، در بین مجریان سال احسان علیخانی بود. او در ماه‌عسل این سال، هم خود و هم این برنامه را به یک برند تلویزیونی بدل کرد.
کد خبر: ۶۶۲۲۲۱
ضیافت تمام عیار «احسان علیخانی» برای ستاره‌ها
با سه ستاره هم نشان داد که تهیه‌کننده کاربلد و تلویزیون‌شناسی است. سال‌ها تجربه اجرا و تهیه‌کنندگی در کنار محبوبیتی که کسب کرده بود او را به گزینه تلویزیون برای اجرای اختتامیه سومین جشنواره جام‌جم بدل کرد که اتفاقا خودش به عنوان یکی از بهترین مجریان برنامه‌های اجتماعی سرو این جشنواره را به خانه برد.

او با موفقیت‌هایی که در سال 92 کسب کرد بهترین گزینه برای مدیریت برنامه تحویل سال شبکه سه بود؛ گزینه‌ای که مخاطبان جوان علاقه‌مند به او را خوشحال کرد. اجرای برنامه تحویل سال 92 که در شبکه دو اجرا شد پشتوانه و سرمایه خوب دیگری برای ضمانت اجرای امسالش در شبکه سه شد. فارغ از توانایی و مهارت‌های ارتباطی و سبک اجرایی او بویژه در خلق لحظه‌های احساسی ـ عاطفی از یک سو و ارتباطات شخصی و دوستانه او با بسیاری از هنرمندان در حوزه‌های مختلف از سوی دیگر کمک می‌کرد تا او بتواند بسیاری از مخاطبان را در رقابت نفسگیر شبکه‌های مختلف در لحظه تحویل سال، پای برنامه خود بنشاند و البته برنامه‌ای قابل قبول ارائه دهد.

دکوربندی امسال، فارغ از وجوه زیبایی‌شناختی و جاذبه‌های بصری، هم از ترکیب رنگ‌های خوبی برخوردار بود و هم از وجاهت و سنگینی خاص.

معمولا برنامه‌های تحویل سال بخش عمده‌ای از زمان خود را به گپ و گفت اختصاص می‌دهند که همین امر پاشنه آشیل عمده برنامه‌هایی از این دست بوده و همواره مورد انتقاد مخاطبان است، اما نوع انتخاب مهمانان و چگونگی اجرای این گفت‌وگو می‌تواند همین بخش را به جذاب‌ترین قسمت برنامه بدل کند.

امسال انتخاب مهمانان، مدل و ساختار منسجم و طراحی‌شده‌ای داشت و از کسانی که در بخش‌های مختلف جشنواره جام‌جم و نظرسنجی برنامه سه ستاره برگزیده شده بودند به عنوان مهمان دعوت شد که برخی از آنها سالیان سال در قاب تلویزیون قرار نگرفته بودند. حضور مهران مدیری و رضا عطاران به عنوان مهم‌ترین مهمانان این برنامه، سورپرایز ویژه احسان علیخانی برای مخاطبان این برنامه بود.

یکی از تمهیدات خوب علیخانی که از برنامه سال گذشته خود او به ارث رسیده بود دعوت از بازیگران و خوانندگان مشهور در فضایی مثل کافه بود که خارج از استودیوی اصلی ضبط شده بود و به ایجاد تنوع لوکیشن و ریتم برنامه کمک زیادی می‌کرد. مصاحبه علیخانی با عطاران در این کافه که خیلی شفاف و صمیمانه برگزار شد نمونه جذاب این بخش بود.

ساخت کلیپ از چند خواننده مشهور موسیقی پاپ با یک شعر و به چند زبان مختلف قومی از جمله آیتم‌های مهم برنامه امسال بود که به نوعی به موسیقی تیتراژی و شناسنامه برنامه بدل شد. به این موارد حضور بر مزار هنرمندان در بهشت زهرا یا حضور هنرمندان در مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و سالمندان را نیز باید اضافه کرد تا در مجموع به تصویری از برنامه تحویل سال امسال شبکه سه سیما رسید که به نظر می‌رسد بیشترین تعداد مخاطب را به خود اختصاص داده بود. (ضمیمه قاب کوچک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها