والیبال جام جهانی دانش آموزان- پرتغال2014

نماینده ایران با صعود از مرحله گروهی حریف ترکیه شد

تیم والیبال دانش آموزی مازندران نماینده کشورمان در رقابتهای جام جهانی دانش آموزان با صعود از گروه خود حریف ترکیه شد.
کد خبر: ۶۶۱۸۹۷

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش مدارس کشور، تیم والیبال دانش آموزی مازندران نماینده والیبال دانش آموزی ایران در رقابت های جام جهانی پرتغال پس از شکست دو بر صفر در اولین دیدار خود برابر تیم قدرتمند لهستان در مرحله گروهی، در دومین دیدار خود موفق شد با همین نتیجه از سد تیم دانش آموزی نروژ بگذرد.

نماینده والیبال دانش آموزی ایران در اولین بازی مرحله گروهی خود با لهستان با نتیجه نزدیک 23 بر 25 در ست اول و 21 بر 25 در ست دوم بازی را واگذار کرد اما در بازی دوم برابر نروژ موفق شد در ست اول با حساب 25 بر 15 و در ست دوم 25 بر 18 از سد حریف خود بگذرد.

اما تیم والیبال دانش آموزی مازندران در آخرین بازی گروهی خود نیز یک پیروزی ارزشمند دیگر را به کارنامه خود در جام جهانی دانش آموزی افزود. دانش آموزان والیبالیست نماینده کشورمان برابر بلغارستان پس از کسب ست اول با نتیجه 25 بر 15در ست دوم نیز موفق به شکست بلغارستانی ها باحساب 25 بر23 شده و در نهایت با نتیجه دو بر صفر به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

تیم والیبال دانش آموزی مازندران امروز در مرحله دوممسابقات در ساعت 14:30 به وقت ایران به عنوان تیم دوم گروه A به مصاف ترکیه تیم اول گروهC خواهد رفت.

تیم دانش آموزی ترکیه با کسب یک نایب قهرمانی و دو عنوان سومی در طول 11دوره جام جهانی والیبال دانش آموزان از جمله تیم هایی صاحب نام این رقابت ها محسوب می شود.

گفتنی است مسابقات جام جهانی2014 والیبال دانش آموزان از روز پنجشنبه در دو شهر سانتاماریا و اسپینهو در کشور پرتغال آغاز شده که تیم والیبال دانش آموزی مازندران به نمایندگی از کشورمان در این رقابت ها حضور یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها