تیم فوتبال فولاد خوزستان جمعه شب با شایستگی به مقام قهرمانی سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر دست یافت .
کد خبر: ۶۶۱۶۸۴
جام قهرمانی رنگ فولاد گرفت

به گزارش جام جم ورزشی ، شاگردان حسن فرکی در ورزشگاه یادرگار امام تبریز با نتیجه یک بر صفر و بر روی گل با ارزش مهرداد جماعتی پیروز شدند تا با رسیدن به امتیاز 57 قهرمان لیگ برتر شوند .
در هفته پایانی لیگ برتر اما نتایج غیر قابل پیش بینی کم نبود ، پرسپولیس در ورزشگاه غدیر شهر اهواز با نتیجه یک بر صفر بر استقلال صنعتی پیروز شد تا با توجه به شکست نفت تهران در اصفهان و همینطور شکست سنگین استقلال در ورزشگاه آزادی ، بعنوان نایب قهرمانی دست یافته و سهمیه آسیایی بگیرد .
شاگردان علی دایی با روی گل محمد عباس زاده که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید ، به اهداف خود جامه عمل پوشانده و حداقل سهیمه آسیایی را به هواداران خود تقدیم کردند .
در ورزشگاه آزادی تهران شاگردان امیر قلعه نویی در برابر تیم تراکتورسازی تن به شکست 3-1 دادند . احمد زاده ، نصرتی و انصاری فرد زننده سه گل تراکتورسازی بودند و تک گل تیم استقلال توسط حنیف عمران زاده به ثمر رسید . با این نتیجه تیم استقلال در رده بندی سقوط کرد تا با قرار گرفتن در رتبه پنجم از گرفتن سهمیه آسیایی نیز محروم شود .


به این ترتیب استقلال پس از 6 فصل حضور پیاپی در آسیا برای فصل آینده از کسب سهیمه آسیا محروم شد.

در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ، تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر بر نفت تهران پیروز شد تا با پیروزی خود ، حکم قهرمانی فولاد را امضا کند .نفتی‌ها با این نتیجه در رده سوم لیگ برتر قرار گرفتند و به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

هچنین در پایان رقابت های امروز ، تیم داماش با مس کرمان به نتیجه مساوی 1-1 رسید تا به همراه این تیم به لیگ دسته یک سقوط کند .

در دیگر بازی امروز، تیم فجر سپاسی برابر تیم ملوان انزلی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. با این نتیجه، تیم فجر 29 امتیازی شد و به مرحله پلی آف رسید. تیم فجر باید با برنده دیدار تیم‌های پیکان و سیاه جامگان که در مرحله پلی آف لیگ دسته اول به مصاف هم می‌روند، بازی کند تا سرنوشت شانزدهمین تیم لیگ برتر هم مشخص شود.

تیم ذوب آهن هم امروز در تهران به مصاف راه آهن رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و با 29 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر در لیگ برتر بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
تیم فولاد واقعا خوب بازی می كرد و به حقش رسید.
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
تبریز=تراكتور اول نشدیم ولی آبرو داری كردیم یاشاسن آذربایجان یاشاسن تراكتور
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
مباركشون باشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها