کد خبر: ۶۶۱۴۱۶


پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان به شاگردانش افتخار کرد و بایرن را شایسته حضور در نیمه نهایی دانست.
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل منچستریونایتد و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بار دیگر ثابت کرد مرحله بسیار دشواری است و ما این موضوع را در بازی مقابل یونایتد شاهد بودیم. بازی بسیار شبیه به دیدار رفت بود، روبن و ریبری فوق العاده بودند اما بازی مقابل یک تیم انگلیسی در این سطح هرگز آسان نیست.

پپ در ادامه افزود: منچستریونایتد بازی خوبی به نمایش گذاشت، پاتریس اورا گل زیبایی به ثمر رساند اما خوشبختانه ما خیلی زود پاسخ این گل را دادیم. به شاگردانم افتخار می کنم. همه می گویند قهرمانی در بوندسلیگا و بازی در این سطح برای بایرن راحت است اما به هیچ عنوان اینطور نیست و بازیکنان من از جان و دل مایه می گذارند تا چنین پیروزی های ارزشمندی کسب می کنیم. بازیکنانم شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند.

دیدار تیم های بایرن مونیخ و منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با پیروزی 3 بر یک بایرن در ورزشگاه آلیانس آره نا به پایان رسید. بایرن در مجموع دو دیدار با نتیجه 4 بر 2 به مرحله نیمه نهایی صعود کرد./ مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها