مدیر عامل و سرمربی استقلال تهران پس از برتری آبی پوشان برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم ، در تصمیمی مشترک به این نتیجه رسیدند که در پایان مسابقات گروهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ، به همراه یکدیگر از همکاری با باشگاه انصراف دهند .
کد خبر: ۶۶۱۳۱۲
فتح الله زاده و قلعه نویی با هم از استقلال خداحافظی می کنند

به گزارش جام جم ورزشی ،در فاصله 48 ساعت تا آخرین بازی استقلال در لیگ سیزدهم ،از اردوی این تیم خبر می رسد که بازی استقلال و تراکتورسازی یکی از آخرین دیدارهایی است که علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی در این باشگاه فعالیت خواهند کرد .
مدیر عامل و سرمربی استقلال در پایان بازی این تیم با فولاد خوزستان که به برتری 1-0 آبی ها انجامید به این نتیجه رسیدند که به ادامه فعالیت شان در باشگاه استقلال در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار نامه ای که در آن به بخشی از مشکلات استقلال در این فصل اشاره خواهد شد ، پایان دهند.
قهرمانی در لیگ و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و یا هر نتیجه دیگری نیز تغییری در تصمیم مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان ایجاد نخوادهد کرد .
مشکلات مالی و سختی های زیادی که باشگاه استقلال که در طول فصل جاری متحمل شد ، از اصلی ترین دلایل اتخاذ چنین تصمیمی است .
البته احتمال اینکه هیات مدیره استقلال با جدایی هیات مدیره استقلال مخالفت کند زیاد است زیرا پیش از این شهریاری یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در گفت و گویی مدعی شده بود که امیر قلعه نویی تحت هر شرایط سرمربی فصل آینده استقلال است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها