عروسک میانسال اما کم سابقه فامیل دور، پرطرفدارترین و محبوب ترین چهره برنامه کلاه قرمزی است. گواه این ادعا نیز نتایج به دست آمده در نظرسنجی سایت رسمی این مجموعه است.
کد خبر: ۶۶۱۰۳۲
«فامیل دور» محبوب ترین عروسک شد

مجموعه «کلاه قرمزی93» که نوروز امسال حتی در قواره های درشت تری از رقیب قدرتمندی چون «پایتخت3» ظاهر شد، هر سال دایره عروسک های جدید خود را گسترده تر می بیند. برنامه «صندوق پست» در دهه 70 که 2 عروسک دلنشین به نام های کلاه قرمزی و پسرخاله را صدرنشین آثار کودک و نوجوان کرد و لقب «آقای مجری» را به ایرج طهماسب داد، حالا در گذر سالها بدل به یک گزینه مطمئن از حیث جذب مخاطب برای تلویزیون و یک برند پولساز شده است. سازندگانش هم آنقدر زیرک بوده اند که به 2 عروسک نخست اکتفا نکنند و در راه پیشگری از نزول احتمالی محبوبیت آندو، دست به طراحی و معرفی موجودات بامزه تری بزنند. فامیل دور یکی از همین مخلوقات شیرین و خوش سر و زبان است که اواخر دهه 80، یعنی بیش از یک دهه از ظهور کلاه قرمزی و اطرافیان کم تعدادش، شانس همراهی با آنان را پیدا کرد. در همین فرصت کوتاه هم چنان به توفیق رسید که حالا رأی دوستداران کلاه قرمزی را نیز به سوی خودش متمایل کرده است. در سایت رسمی کلاه قرمزی اخیراً یک رأی گیری برگزار و در آن از کاربران خواسته شده تا عروسک مورد علاقه خود در این مجموعه را انتخاب کنند. در رأی گیری مذکور که با شرکت 19 عروسک مجموعه صورت گرفته و همچنان نیز ادامه دارد، فامیل دور با کسب 8608 رأی از میزان 12774 رأی تا عصر دیروز، فعلاً برنده مطلق این نظرسنجی شده و نفر نخست است (با این توضیح که بیش از یک انتخاب نیز در این نظرسنجی مجاز است)، اما جالب تر آنکه در رده دوم نظرسنجی ببعی با جذب 7171 رأی دوم است. این نشان از آن دارد تسلط او بر انگلیسی و تکلم مدام به این زبان، نه تنها مانعی بر سر راه ارتباط طیف وسیع مخاطبان با او نبوده، که به مذاق آنان خوش هم آمده است! خود کلاه قرمزی، اما با 4906 رأی در اختلافی فاحش با نفرات اول و دوم، در رتبه سوم جای گرفته است.

خبری که چندان نباید برای سازندگان مجموعه که با برند کلاه قرمزی کار و حرف را به پیش می برند، خوشایند باشد. همانطور که چندی پیش نیز وقتی صداپیشه یکی از عروسک های این مجموعه در گفت و گو با «بانی فیلم»، محبوبیت کلاه قرمزی را تحت الشعاع کاراکتر خود تلقی کرد، با عتاب و خطاب تهیه کننده مواجه شد!

در رتبه های بعدی نیز اوضاع از این قرار است: چهارم: جیگر با 4685 پنجم: آقوی همساده با 4573 رأی، ششم: پسر عمه زا با 4503 رأی، هفتم: پسرخاله با 3813 رأی، هشتم عزیزم ببخشید با 2744 رأی، نهم: بچه فامیل با 2438 رأی، دهم: گابی با 1772 رأی، یازدهم: دختر همسایه با 1702 رأی، دوازدهم: گیگیلی با 633 رأی، سیزدهم: گدا با 549 رأی، چهاردهم: گل قرمزی با 493 رأی، پانزدهم: بچه ننه با 463 رأی، شانزدهم: خانوم جان با 320 رأی، هفدهم باغبان با 247 رأی، هجدهم: دوره با 210 رأی و در نهایت نوزدهم: دیوی تنها با شش رأی.
یادآور میشود این نظرسنجی در سایت Kolahghermezi.com در دسترس قرار دارد.
ضمناً برخی از صداپیشگان این عروسک ها نیز که نقش قابل توجهی در توفیق آنها دارند،گیگیلی، بدین قرار هستند: کلاه قرمزی، پسرخاله،باغبان، گدا و خانوم جان (حمید جبلی)، ببعی و آقوی همساده (محمد بحرانی)، جیگر (کاظم سیاحی)، گابی(علی سرابی)، عزیزم ببخشید(احسان کرمی)، فامیل دور (بهادر مالکی)، پسرعمه زا (محمد رضا هدایتی)، دختر همسایه (نگار استخر)، پسر فامیل دور (محمد لقمانیان)، دیوی (هوتن شکیبا).


تصویربرداری سری جدید «کلاه قرمزی» تمام شد


تصویربرداری سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» ویژه اعیاد مذهبی دیروز 18 فروردین به پایان ‌رسید. به گزارش سوره سینما، دیروز زوج ایرج طهماسب و حمید جبلی، ضبط سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» را با حضور همه عوامل این سریال به پایان می‌رسانند و قسمت های تازه به زودی روی میز تدوین قرار می گیرد تا برای پخش در اعیاد مذهبی از شبکه دو آماده شود. اولین قسمت از سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» روز 13 رجب مصادف با 23 اردیبهشت ماه و در شب میلاد حضرت امیر المومنین (ع) پخش خواهد شد. بناست درطول سال 93 به مناسبت اعیاد دیگر ملی و مذهبی قسمت‌های دیگری از این مجموعه نمایش داده شود. (بانی فیلم آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
پس آقای همساده چی؟؟
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
۰
۰
اه پس چرا عزبزم ببخشید نشد ///// من دیگه این برنامه را نگاه نمی كنم.
.
امیر حسین موسوی اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
۰
۰
كلاه قرمزی و دیوی جان چی شد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها