دیگر قراردادی محرمانه نمی شود

وزیر باز هم خبر بد به فوتبالیست ها داد

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد پس از این مبلغ کامل قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال باید روی خروجی سایت‌ باشگاه ها قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۶۱۰۲۹
وزیر باز هم خبر بد به فوتبالیست ها داد

بعد از اتفاقات رخ داده در خصوص مشکلات بازیکنان پرسپولیس و اعتراضات آنها به وزارت ورزش، مبنی بر اقدام غیر قانونی برای انتشار فهرست مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم، شنیدیم محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: پس از این قرار است مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان هنگام عقد قرارداد، این لیست از طریق سایت رسمی باشگاه‌ها منتشر شود وهمه از آن مطلع شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که در عقد قرار داد مشکلی پیش بیاید این موضوع را به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم. متاسفانه در گذشته این طور بوده است که مبلغ قرارداد بازیکن هنگام امضای قرارداد مبلغ دیگری بوده، اما وی زیر میزی هم دریافتی های داشته است که از این فصل دیگر نباید شاهد چنین رفتارهایی باشیم.

علی دایی در برنامه ۹۰ این هفته اعلام کرد که اقدام وزارت ورزش برای انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان غیر قانونی بوده زیرا این موارد بر اساس آئین نامه ها محرمانه بوده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
روشنگر
Australia
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
خبر بد برای فوتبالیستها و خبر خوب برای مردم
علی
Germany
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
واقعا دمش گرم بالاخره یكی پیدا شد جلوی مفت خوری یه عده را بگیرد. خدا بهش قوت دهد.
محسن محمدی ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
دم شما گرم.خدا قوت میگم به شما ودوربریهات مثل خادم وناظمی و.... وامیدوارم مافیای فوتبال وورزش نتونن شما روهم مثل قبلی ها همراه و هم مسلك خودشون كنند.ضمن اینكه من وبقیه اونایی كه ازطریق پیام ،خشم وانزجارخودشون رواز مفت خوری برخی ها نشون بدن كار شاق وسختی نیست .كارسخت همین كار وزیرجدید ورزش وكاری مثل حركت محمد دادكانه كه درروز روشن ودرتلویزیون ورادیو وجراید وسایتها باكمال شهامت گفت:بهترین فوتبالیست فعلی ایران هم بیشتراز100میلیون نمی ارزه.درودبه شرفش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها